سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در بردسیر:
مردم بردسیر دین خود را در عملیات کربلای 5 در نهر جاسم با گردان 421 ادا کردند/ همه مردم حاج قاسم را دوست داشتند

سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت : مردم بردسیر به حق دین خود را در عملیات کربلای 5 در نهر جاسم با گردان 421 که از بچه های بردسیر بودند ادا کرده است.
سردار مارانی

به گزارش سپهر بردسیر، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در نشست یاران فاطمی حاج قاسم در بردسیر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهرستان بردسیر یکی از شهرستان های نیرو پرور در دوران دفاع مقدس بوده که بخشی از نیروی رزم لشکر 41ثارالله را تشکیل می دادند.

 

وی ادامه داد : چه عزیزانی که از ما خداحافظی کردند و چه عزیزانی که در جمع ما حضور دارند، مردم بردسیر به حق دین خود را در عملیات کربلای 5 در نهر جاسم با گردان 421 که از بچه های بردسیر بودند ادا کرده است.

 

فرمانده سپاه هرمزگان با اشاره به پیروزی های راهبردی جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت : ما در طول چهل سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی داشتیم که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد است؛ پیروزی در دفاع مقدس و قبل از آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سوم بحث محور مقاومت و جنگ نیابتی بود که دنیا بر علیه اسلام شروع کرد دشمنان خواستند پله پله جلو بیایند و حتی به 50کیلومتری مرزها هم رسیدند اما به لطف خدا به هدف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم. 

 

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در دو  پیروزی ما نقش بزرگ و کلیدی داشت یکی در دفاع مقدس و دیگری در جبهه مقاومت؛ در دفاع مقدس سخت ترین و مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل می پذیرفت و با توکل به خدا و ائمه اطهار به خصوص حضرت زهرا سلام الله علیها در تمامی آنها پیروز می شد.

 

سردار مازرانی افزود: زمانی که ۹۰ درصد خاک سوریه اشغال و حتی رئیس جمهور سوریه قصد فرار داشت و مردم سوریه به کوهها فرار کرده بودند در آنجا حاج قاسم با پنجاه نیرو وارد خاک سوریه شد گروه های مقاومت را تشکیل داد.

 

وی اظهار کرد: این مرد بزرگ رسالت خود را به خوبی و کامل انجام داد و همه مردم مسلمان جهان، مردم ایران، راستی و چپی، بی حجاب و کم حجاب و باحجاب و همه قشرهای دیگر او را دوست داشتند و در شهادت او اشک ریختند و سوگواری کردند. 

 

سردار محمد مارانی در پایان نسبت به جنگ فرهنگی هشدار داد و گفت: ما در جنگ نظامی پیروز شدیم ولی دشمن جنگ فرهنگی را راه انداخته و خانواده های ما را نشانه رفته است که باید خیلی مواظب باشیم توطئه های دشمن را به موقع بشناسیم و خنثی کنیم. 

 

نشست یاران فاطمی حاج قاسم با حضور سردار مارانی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در حسینه ی ثارالله شهرستان بردسیر برگزار شد.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار