فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:
مرمت و حفاظت از بافت‌های تاریخی بردسیر، گلزار و لاله‌زار نمونه‌‌هایی موفق از همکاری مردم و مسئولان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، کرمان گفت: مرمت و حفاظت از بافت‌های تاریخی بردسیر، گلزار و لاله زار نمونه‌‌هایی موفق از همکاری مردم و مسئولان است.

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان نوشت: فریدون فعالی در نشست با شهردار، بخشدار و دهیاران روستاها و شهرهای دارای بافت تاریخی استان کرمان با اشاره به اینکه وظیفه همه ما در مقابل میراث ارزشمند این خطه، مردمی کردن حمایت از این میراث گرانبها است، اظهار کرد: مرمت و حفاظت از بافت‌های تاریخی شهرستان‌های بردسیر، زرند، کرمان، کوهبنان، بخش‌های گلزار، لاله‌زار و راین و همچنین روستاهای قناتغستان، تیکدر، بهرامجرد، شاه‌آباد، افزاد، نجف‌آباد و… نمونه‌‌هایی موفق از همکاری مردم و مسئولان در این استان است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به پهناور بودن استان کرمان و وجود بافت‌ها و آثار تاریخی فراوان در جای جای این استان و همچنین محدود بودن اعتبارات این اداره‌کل به شدت نیازمند همکاری مسئولان در شهرها و روستاها هستیم.

 

وی با تاکید به مشارکت بنیاد مسکن، اداره‌کل روستایی و میراث‌فرهنگی برای تجمیع منابع اعتباری در زمینه مرمت و حفاظت از بافت‌های تاریخی بیان کرد: توسعه همکاری‌های بین دستگاهی بدون شک نتایج مطلوبی را به دنبال خواهد داشت که نمونه‌هایی از آنها را شاهد هستیم.

 

فعالی خاطرنشان کرد: حفاظت از بافت‌های تاریخی و همچنین توسعه گردشگری استان کرمان در گروی همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولان استانی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار