حجت الاسلام کرمانی امام جمعه ی بردسیر:
مسئولان استان هرچه زودتر تکلیف فرماندار شهرستان بردسیر را مشخص نمایند

امام جمعه بردسیر گفت: شهرستان بردسیر بیش از یکسال است که بدون فرماندار و با سرپرست اداره می شود و مردم از این موضوع گلایه مندند، امیدواریم مسئولان استان هرچه زودتر تکلیف فرماندار شهرستان بردسیر را مشخص نمایند.
کرمانی امام جمعه بردسیر
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در سخنان پیش از نماز عید سعید فطر شهر بردسیر، ضمن تبریک این عید بزرگ و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن بردسیر، به مردم این شهرستان اطمینان داد که کار در بردسیر فقل نشده و مجموعه ی شهرستان در حال حرکت و پویایی است.
 
 
امام جمعه بردسیر ضمن گلایه از مسئولان استانی و کشوری گفت: شهرستان بردسیر بیش از یکسال است که بدون فرماندار و با سرپرست اداره می شود و مردم از این موضوع گلایه مندند.
 
 
وی ادامه داد: آقای مهندس وفایی از جوانان لایق و شایسته ی شهرستان بردسیر، یکی از گزینه های فرمانداری هستند، که امیدواریم مسئولان استان هرچه زودتر تکلیف فرماندار شهرستان بردسیر را مشخص نمایند.
 
 
حجت الاسلام کرمانی افزود: اما به مردم این اطمینان را می دهیم که در همین دوران هم آقای مهندس وفایی تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد شهرستان بردسیر انجام داده و می دهند.
 
 
 
عملکرد خوب بخش بهداشت و درمان بردسیر
امام جمعه بردسیر در بخشی دیگر از سخنان خود به پروژه ها و فعالیت های عمرانی بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: چندین پروژه در حوزه ی درمان افتتاح شده و چندین پروژه ی خوب دیگر نیز در حال احداث است.
 
 
وی ادامه داد: در ایام نوروز بازرسین حوزه ی سلامت استانداری کرمان با حضور در بیماستان بردسیر، از نزدیک فعالیت های بخش درمان بردسیر را مشاهده و بازرسی کردند که سخنان آنان تصدیقی بر عملکرد بسیار خوب این بخش در شهرستان بردسیر است.
 
 
حجت الاسلام کرمانی با اشاره به همکارهای گستره بین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: 80 درصد مدارس شهر بردسیر امسال از نعمت امام جماعت بهره‌مند هستند که این مطالبه‌ی بحق والدین بود که به حمدالله محقق شده و در حال تحقق است.
 
 
وی افزود: برای اولین بار در شهرستان بردسیر، مراسم اعتکاف دانش آموزان برگزار شد که قریب به 150 نفر از دانش آموزان در این مراسم شرکت کردند که این امر مهم به جز با وحدت بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان امکان پذیر نبود.
 
 
حضور شرکت های فولادی در مسئولیت های اجتماعی
امام جمعه بردسیر به جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد اشاره کرد و گفت: با همت شما مردم و خیرین و صنایع فولادی شهرستان بردسیر به لطف الهی در چند روز گذشته 10 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شدند که هزنیه ی آزادسازی دو نفر از آنان به همت ورزشکاران همین شهرستان تامین شده است.
 
 
وی ادامه داد: نزدیک به 5 میلیارد تومان در جشن گلریزان با همت خیرین و صنایع فولادی شهرستان بردسیر جمع آوری شد.
 
 
حجت الاسلام کرمانی با اشاره به انجام مسئولیت های اجتماعی صنایع فولادی در شهر بردسیر، خاطر نشان کرد: با پای کار آمدن صنایع فولادی شهرستان در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی، باعث رونق پروژه‌های برزمین مانده مانند صحن و سرای امام زاده سید محمد (ع) و مسجد جامع شده است.
 
 
وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ خیرسازی در شهرستان بردسیر باید نهادینه شود، ادامه داد: مسجد جامع چشم چراغ یک شهر است و انشالله که با کمک خیرین به زودی شاهد افتتاح ساختمان جدید آن باشیم.
 
 
امام جمعه بردسیر ضمن تشکر از فعالان قرآنی در ماه مبارک رمضان، مجالس قرآن خانگی را بسیار خوب و مایه ی برکت دانست.
 
 
وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان بردسیر در خصوص تامین امنیت مراسمات ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: ما در شهرستان بردسیر در حوزه ی امنیت همچنان در استان حرف اول را می زنیم.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار