علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان:
مسئولان در خدمت به مردم چیزی کم نگذارند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مردم ما ثابت کردند پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند و مسئولان قدر این مردم را بیشتر بدانند و در خدمت به آنها چیزی کم نگذارند.
علیدادی امام جمعه کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، 22 بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران چهل و چهارمین سالگرد خود را پشت سر گذاشت و مردم فهیم و بصیر ایران بار دیگر از یک آزمون بزرگ الهی مردم سرافراز بیرون آمدند.

 

وی با اشاره به حضور باشکوه و حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن روز گذشته، گفت: جا دارد برای خلق این حماسه بزرگ، از فهم و بصیرت، وظیفه‌شناسی مردم، تبعیت آنها از رهبری نظام، حمایت آنها از جمهوری اسلامی و قدردانی آنها از خون شهدا تقدیر و تشکر کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه خروش مردم ایرن در روز 22 بهمن در سراسر کشور، قابل تحسین و تقدیر است، ادامه داد: مردم استان کرمان، ملک شهید سلیمانی نیز مثل همیشه و در همه دوران پس از انقلاب روز گذشته در دفاع از انقلاب و شهدا چیزی کم نگذاشتند و جانانه خروشیدند.

 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مردم دیار شهید سلیمانی چه در مرکز استان و چه در شهرستان‌ها و روستاها و در همه مراکزی که راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد با فهم بالا، حضور حداکثری خود را به نمایش گذاشتند، بیان کرد: برای اولین بار راهپیمایی روز گذشته شهر کرمان به دلیل حجم بالای جمعیت یک ربع زودتر آغاز شد.

 

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه بار دیگر امت اسلام و مردم فهیم ایران به ویژه مردم کرمان دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کرده و تنفر خود را از دشمنان انقلاب و نظام، آشوبگران و اغتشاشگران در صحنه عمل به نمایش گذاشتند، گفت: مردم ما ثابت کردند همچنان بر عهد خود وفادار هستند و پای انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم خوب و ارزشمند ما همواره پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند، بیان کرد: شان مردم این است که دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی در خدمات دادن به آنها چیزی کم نگذارد و مسئولان باید قدر مردم را بیشتر بدانند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار