مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان:
مشکل تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در کرمان رفع شد

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان گفت: زمین محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در تمامی شهرهای استان تامین کرده ایم و حتی در برخی شهرها بیش از اندازه مورد نیاز تامین شده است.
زمین نهضت ملی مسکن

به گزارش آسمان‌بردسیر، رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون مشکل تامین زمین در استان کرمان نداریم و مشکل ما در نحوه استفاده و قابلیت بهره برداری از زمین های موجود است.

 

طی چندسال اخیر تامین زمین و برخی دیگر زیرساخت ها مثل آب از جمله مهمترین موانع ساخت مسکن در کرمان خوانده می شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در ادامه با اشاره به محدودیت های آپارتمان نشینی اظهارداشت: چه نیازی است که مردم را در تنگنا قرار دهیم تا چندین نفر در یک محدوده زندگی کنند، کما اینکه ممکن است در مراحل ساخت نیز درگیری، تعارض منافع و اشکالاتی در نحوه ساخت و ساز به وجود بیاید.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پس از گذشت ۱۲ تا ۱۳ سال از زمان ساخت طرح های مسکن گذشته، همچنان بحث های قضایی و حقوقی را در تعداد زیادی از پرونده ها داریم به طوری که برخی مردم پول خود را پرداخت کرده اند، برخی آورده‌ای نداشته اند و به علت اینکه این پروژه ها انبوه سازی بوده، کل پروژه به مشکل خورده است.

 

وی ادامه داد: در واقع با ایجاد چنین مشکلی، مجموعه ای از مردم درگیر می شوند، چه آنان که به وظایف خود عمل کردند یا نکردند؛ درهمین راستا طرح ویلاسازی شهرک‌های حیات طیبه در کرمان اجرایی خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 

حافظی با اشاره به ضرورت همت و تلاش دستگاه های اجرایی برای صدور مجوز استفاده از اراضی تحت تملک دستگاه‌ها عنوان کرد: باید ظرفیتی ایجاد شود که از این اراضی به نحو مطلوب استفاده کنیم، ضمن آنکه اجرای این شهرک سازی ها، دغدغه های زیست محیطی و سایر دستگاه ها را رفع می‌کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار