رمضان شریف سخنگوی سپاه در جمع راهپیمایان کرمانی:
اسرائیل بدون تنفس مصنوعیِ داعش مرده بود/ دست فلسطینی‌ها پر است

سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت الهام‌بخشی جمهوری اسلامی، دوراندیشی امام و روح فرزندان در دفاع مقدس، رژیم صهیونسیتی در جنگ ۳۳ روزه شکست سختی خورد که نقطه عطفی در مبارزه بود؛ سردار سلیمانی در آن جنگ چنان ضرب شستی نشان داد که هنوز دارند از آن بحث می‌کنند.
رمضان شریف سپاه

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: سردار رمضان شریف سخنگوی کل سپاه پاسداران و رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور در جمع راهپیمایان کرمانی روز قدس به تشریح وضعیت کنونی مبارزه فلسطینیان با صهیونیست‌ها و نقش ایران اسلامی در این زمینه و تاثیر آن پرداخت و اظهار داشت: تروریست‌ها برای تشکیل دولت جعلی یهود، ۲۷ کیلومتر را اشغال کردند و طرح اولیه آنها گسترش سرزمین آنها از نیل تا فرات بود که ۷۰ سال از این طرح شیطانی می‌گذرد.

 

وی اضافه کرد: آنها تلاش کردند قلعه نفوذ ناپذیر و ارتش قدرتمندی شکل دهند و برای ورود به ممالک اسلامی برنامه ریختند تا پایه‌های خود را مستحکم و سرزمین‌های خود را گسترش دهند.

 

سردار شریف نابودی نام فلسطین را اولین هدف رژیم صهیونسیتی خواند و گفت: طراحی کرده بودند نسل‌های جدید از فلسطین آگاهی نداشته باشند اما نگاه ویژه امام با نامگذاری روز جهانی قدس فرصتی را فراهم کرد که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نسل‌های جدید آگاه و آگاه‌تر شوند و ترفند آنها نقش بر آب شود.

 

وی این اقدام را اولین شکست رژیم صهیونسیتی دانست و تصریح کرد: انتخاب روز قدس نگاه مسلمانان را به سمت فلسطین برد و آن را محور قرار داد، اکنون بعد از ۴۴ سال صحنه فلسطین تغییر پیدا کرده است.

 

سردار شریف به پیروزی‌های رژیم صهیونسیتی در چند روز بر چند کشور عربی اشاره کرد و عنوان داشت: اعراب چه تحقیری شدند، آنها وقتی از صهیونیست‌ها شکست خوردند فکر می‌کردند اگر ارتش‌های عربی هم جمع شوند نمی‌توانند آن را شکست دهند اما جنگ ۳۳ روزه ورق را برگرداند.

 

 سخنگوی کل سپاه پاسداران عنوان کرد:به برکت الهام‌بخشی جمهوری اسلامی، دوراندیشی امام و روح فرزندان شما در دفاع مقدس، رژیم صهیونسیتی در جنگ ۳۳ روزه از یکی از کشورهای عربی شکست خورد که نقطه عطفی در مبارزه بود. سردار سلیمانی چنان ضرب شستی در آن جنگ نشان داد که هنوز دارند درباره آن بحث می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه شکست در جنگ ۳۳ روزه، دومین شکست صهیونیستها بود، عنوان داشت: اولین آن زمانی رقم خورد که خمینی کبیر نام فلسطین را پر آوازه کرد.

 

سردار شریف عنوان کرد: آمریکایی‌ها در عراق، لبنان، سوریه و خلیج فارس شکست خورده‌اند، ملت مقاوم ایران اسلامی و مردمان غیور با استقامت، پایمردی، مجاهدت و پرچمداری غیورمردان مقاومت، طعم شکست را به آنها چشاند، امروز خلیج فارس عاری از ناوهای هواپیمابر آمریکایی است.

 

وی به درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه ملت‌ها به میزان درایت رهبرانشان قد می‌کشند، ابراز داشت: اگر کشور ما و ملت ما چنین سرافراز است، برای این است که رهبری دوراندیش دارد.

 

 وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در ابتدای جنگ داعش، یعنی درست زمانی که قارون‌های منطقه جشن نابودی سوریه را گرفته بودند، فرمودند «دشمنان در سوریه کاری از پیش نخواهد برد و مردم سوریه جلوی آنها خواهند ایستاد».

 

سردار شریف خاطرنشان کرد: اکنون می‌بینیم و شاهد هستیم رهبران کشورهای عربی که آن روزها برخورد بدی با سوریه و رئیس‌جمهور آن داشتند، اکنون برای از سرگیری ارتباط، صف کشیده‌اند و این یعنی تدابیر جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است.

 

 رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور وضعیت کنونی رژیم صهیونسیتی را بسیار وخیم توصیف کرد و با تاکید بر اینکه مهاجرت معکوس در این رژیم شدت گرفته است، عنوان داشت: ۲ میلیون نفر می‌خواهند آنجا را ترک کنند، این شرایط کنونی رژیم صهیونیستی است و نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی دارد، فلسطینیان از جنگ با سنگ و چوب به موشک و پهپاد رسیدند که درایت جمهوری اسلامی بود.

 

سردار شریف به روز قدس و انتخاب آن توسط امام خمینی(ره) پرداخت و خاطرنشان کرد: این صرفا به معنی انتخاب یک روز نیست، نامگذاری این روز نشان می‌دهد که ما باید رویکرد حمایتی داشته باشیم تا فلسطین بتواند رژیم صهیونسیتی را که دشمن شماره یک مسلمانان است، از بین برود.

 

وی عنوان کرد: بعد از ضرب شست موشکی، برای اولین‌بار ورود یهودیان تندورو به مسجدالاقصی را ممنوع کردند که به زور موشک‌ها اتفاق افتاد، آنها فقط زبان زور می‌فهمند و ‌عقب‌نشینی می‌کنند.

 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس کشور با تاکید بر اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتمان سازش، صدای غالب در فلسطین بود، ابراز داشت: اکنون به برکت جمهوری اسلامی، تدبیر امامین انقلاب و علمداری شهید سلیمانی، گفتمان غالب، جهاد، مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونسیتی است، امروز دست فلسطینی‌ها پر شده است.

 

سخنگوی کل سپاه پاسداران ادامه داد: با پیمان اسلو نمی‌شود حق را گرفت، حق از لوله‌های تفنگ و استقامت زنان و مردانی گرفته می‌شود که مثل شیر جلوی ظلم می‌ایستند، صهیونیست‌ها فقط زبان زور می‌فهمند و وقتی تحت فشار می‌روند، عقب می‌نشینند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار