وزیر آموزش و پرورش در کرمان :
مکتب شهید سلیمانی “مکتب تربیتی” آموزش و پرورش می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: مکتب شهید سلیمانی، یک مکتب تربیتی است و حاج قاسم یک الگوی تربیتی را در دل یک جنگ سخت ایجاد ‌کرد.
وزیر آموزش و پرورش

به گزارش سپهر بردسیر، یوسف نوری در حاشیه زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه توفیقی نصیب ما شد‌ که در شب شهادت سردار دل‌ها و شهید پورجعفری در دیار کریمان باشیم، اظهار داشت: آنچه که حاج قاسم را برجسته کرد و به عنوان قله‌ای در جریان مبارزات انقلابی  جهان معرفی کرده‌ از خودگذشتگی شهید سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی شهید سلیمانی با جهت و هدف بود، ادامه داد: جهت و هدف شهید‌ سلیمانی ولایت و گذشت و ایثار و فداکاری در راه نجات انسان‌ها به ویژه در راه مکتب تشیع و اسلام بود.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شهید سلیمانی این را به عنوان یک ودیعه برای ما به ارمغان گذاشت تا یادمان نرود که این شهید عزیز با اخلاص، از خودگذشتگی و رشادت به اینجا رسیده است، گفت: نسل جوان ما که حاج قاسم را به عنوان الگو قرار ‌داده‌اند باید کاری کنند که در آینده هم مثل حاج قاسم باشند.

 

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در ترویج مکتب شهید سلیمانی، بیان کرد: در این راستا بخشی از کار انجام شده اما زوایای زندگی حاج قاسم از منظرهای مختلفی باید نگاه و دیده شود.

 

نوری با بیان اینکه حاج قاسم یک الگوی تربیتی را در دل یک جنگ سخت ایجاد ‌کرد، گفت: نسبت حاج قاسم در زندگی، نسبت حاج قاسم در زندگی خانوادگی و در انجام امور خیریه، در عبادات و در تمام امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید مد نظر قرار گیرد و بعد نظامی تنها یک جنبه زندگی شهید سلیمانی است.

 

وی با ابراز اینکه به مکتب شهید سلیمانی باید به عنوان یک مکتب تربیتی نگاه شده و تمام زوایا و برنامه تربیتی آن به نسل آینده منتقل شود، افزود: تا کنون کارهای خوبی در کتب درسی، در برنامه درسی و در برنامه کلی آموزش و پرورش انجام شده است و البته این کار باید با دقت و عمق بیشتری انجام شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار