با حضور ۲۱ طراح و خیاط؛
نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان گشایش یافت

نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۲۱ طراح و خیاط در کرمان گشایش یافت.
مُد و لباس

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی با حضور ۲۱ طراح و خیاط در کوچه شماره ۱۸ خیابان شهید چمران شهر کرمان گشایش یافت.

 

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاح نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه با این هدف راه‌اندازی شده است تا لباسی را به جامعه عرضه کنیم که بیانگر شخصیت زن ایرانی و اسلامی باشد.

 

اکرم رنجبر همچنین حمایت از تولیدکنندگان، طراحان و خیاطان شهر کرمان را از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی برشمرد و ابراز کرد: ۲۱ شرکت‌کننده در نمایشگاه مذکور داریم که طراح، خیاط و تولیدکننده و همه آنها از استان کرمان هستند و محصولات عرضه شده نیز هنر دستان زنان کرمانی‌ست.

 

وی یادآور شد: نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی از ۱۳ تا ۱۸ اسفندماه جاری در کوچه شماره ۱۸ خیابان شهید چمران در مرکز نیکوکاری نفس دایر است و اگر این برنامه با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود در سال آینده هم برپا می‌شود.

 

در همین حال معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان به خبرنگاران گفت: نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی در کرمان به‌منظور حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان داخلی و همچنین ترویج لباس و مدل با سبک ایرانی اسلامی افتتاح شده است.

 

احمد مرادی‌زاده همچنین با اشاره به سخن رهبری مبنی بر قطع دست واسطه‌ها و دلالان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: در نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی شاهد این هستیم که تولیدکننده و مصرف‌کننده به‌صورت مستقیم با هم ارتباط برقرار می‌کنند و حضور دلالان و واسطه‌ها در این حوزه کمتر می‌شود.

 

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مُد و لباس ایرانی اسلامی این است تا ما بتوانیم اجناس را با قیمت مناسبت‌تری در اختیار مردم قرار دهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار