کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان خبر داد:
هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال بارش برف و باران در کرمان از دوشنبه

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی این اداره کل به دلیل ورود سامانه بارشی، گفت: از اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد این استان خواهد شد و تا روز چهارشنبه ناپایداری‌های جوی به صورت متناوب ادامه خواهد داشت.
اخطار هواشناسی
 

به گزارش آسمان بردسیر، مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت‌و گو ایرنا افزود: با توجه به حاکم بودن هوای سرد، در پی ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز دوشنبه بارش برف را در برخی مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان کرمان خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه وزش باد و تندبادهای لحظه‌ای نیز همراه با سامانه بارشی جدید در استان کرمان اتفاق خواهند افتاد، تصریح کرد: از سه‌شنبه شب نیز در بعضی ساعات وجود مه و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

 

کاهش محسوس دما در کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به اینکه روز چهارشنبه کاهش محسوس دما را بویژه در دمای حداقل در سراسر این استان خواهیم داشت، تاکید کرد: در پی کاهش دما یخبندان‌های شبانه نیز انتظار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه در پی ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران، لغزندگی و یخ زدگی سطح معابر استان کرمان نیز دور از انتظار نخواهد بود، گفت: آبگرفتگی معابر به صورت منطقه‌ای و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه جاری شدن روانباب محتمل است.

 

سلاجقه بیان کرد: با توجه به کاهش دما گلخانه داران و صاحبان سالن‌های دام پروری نسبت به تنظیم دمای این سالن ها دقت کنند همچنین مردم هنگام سفر به مناطق سردسیر و کوهستانی استان کرمان تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: احتمال خطر سرمازدگی برای روزهای پایانی هفته جاری در مناطق جنوبی استان کرمان وجود دارد.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار