حسن پور در دیدار با معاون وزیر راه:
هیچ مکانیسم شفاف و روشنی در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی در حوزه راهداری وجود ندارد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: شرکت های صنعتی حاضرند بخشی از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی خود را در حوزه راه‌های روستایی و جاده ها هزینه نمایند، اما متاسفانه هیچ مکانیسم شفاف و روشنی در خصوص کمک این شرکت‌ها به حوزه راهداری وجود ندارد.
شهباز حسن پور

به گزارش آسمان بردسیر، شهباز حسن پور نماینده ی مردم بردسیر و سیرجان در دیدار با امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در خصوص مسائل و مشکلات حوزه راهداری شهرستان های سیرجان و بردسیر با اشاره به بازدیدهای اخیر از ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های سیرجان و بردسیر و همچنین با توجه به فصل زمستان و گردنه های برفگیر فراوان و تعداد جاده ها در دو شهرستان و ترافیک محور های مواصلاتی، گفت: نیروی انسانی و ماشین آلات مناسب بایستی در حوزه راهداری در شهرستان های سیرجان و بردسیر تامین شود.

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر همچنین با اشاره به وجود شرکت های صنعتی و معدنی در این دو شهرستان افزود: این شرکت ها حاضر هستند بخشی از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی خود را در حوزه راه های روستایی و جاده ها هزینه نمایند، اما متاسفانه هیچ مکانیسم شفاف و روشنی در خصوص کمک این شرکت ها به حوزه راهداری وجود ندارد.

 

 بیشتر بخوانید: قطب فولادی کشور نیازمند جاده هایی بهتر است؛ جاده‌ای که برای نان، با جان بازی می کند

 

وی ادامه داد: مصداق آن اعلام آمادگی شرکت های گهر زمین، ملی مس و جهاد نصر در ساخت باند دوم آزادراه سیرجان-بندرعباس کمربندی شرقی سیرجان است که با گذشت بیش از یک سال و نیم از مصوبه هیأت دولت همچنان اجرایی نشده است.

 

[pullquote]تخصیص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای بردسیر و سیرجان به صورت ویژه پیگیری شود[/pullquote]

حسن پور همچنین با اشاره نقاط حادثه خیز در جاده های شهرستان های سیرجان و بردسیر و تلفات جاده ای بسیار، خاطر نشان کرد: تخصیص اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز جاده ای به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد، تا این موضوع پایانی باشد بر داغدار شدن مردم نجیب و شریف سیرجان و بردسیر در اثر مشکلات جاده ای.

 

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در ادامه گفت: در شهرستان های سیرجان و بردسیر مراکز بخشهایی چون زیدآباد، خواجوشهر، پاریز، گلزار و نگار به دلیل جمعیت بالا، وجود ادارات و نمایندگی های ادارات راهداری جهت ارائه خدمات بهتر به مردم ضروری می باشد.

 

حسن پور همچنین با اشاره به مشکلات راه های روستایی و عشایری و وضعیت اسفبار آن راه ها، خواستار بازدید از وضعیت راه ها و تخصیص اعتبار جهت بهسازی آنها شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار