سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج:
هیچ کشوری جرات برزبان آوردن حمله نظامی به ایران ندارد/راهپیمایی 22 بهمن شکستی دیگر برای استکبار خواهد بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است که اگر در گذشته جمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، که امریکا و اسرائیل جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: ملت ایران در دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده که اگر در گذشته، امریکا و اسرائیل حمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز خود عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، جرات بر زبان آوردن چنین جملاتی ندارند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران ندارد و این به دلیل قدرت دفاعی و بازدارندگی و پشتوانه ملت است.

 

وی افزود: پیروزی ملت در ۲۲ بهمن ۵۷ سرآغاز یک حرکت بود و امروز ملت ایران در یک مسیر افتخارآفرین قرار دارند و در آینده هم فتوحات و پیروزی‌های‌ بزرگی در صحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کسب خواهد شد.

 

سردار سلیمانی ادامه داد: ملت ایران هیچ ابایی ندارد اگر قصوری در گام اول انقلاب داشته، این اشتباهات را جبران کند و الگوی خود را کامل کند برای اینکه کشورهای مسلمان به این الگو چشم دوخته‌اند.

 

وی عنوان کرد: امروز غرب هیچ گفتمان آینده‌دار و امیدبخشی ندارد در حالیکه گفتمان انقلاب، آینده‌‌دار، امیدبخش و رو به جلو و پیشرفت است چون خود را مشمول هدایت الهی می‌داند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مردم که بارها دفاع از انقلاب را ثابت کرده‌اند، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر بر این وفاداری تاکید خواهند کرد و این شکست دیگری را برای امریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم خواهد زد.

 

وی گفت: حل مشکلات مردم هم که دشمنان همواره آن را بهانه قرار می‌دهند یکی از قللی است که باید فتح و با تدبیر حل شود.

 

وی در بخش اولیه سخنانش خطاب به مردم سنندج اظهار کرد: با این جشن یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشتید.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است چرا که ملت ما در دوران پهلوی‌ها از سوی انگلیس و امریکا تحقیر می‌شدند، آنها در امورات کشورمان دخالت می‌کردند..

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: رضاخان با سرکوب قیام‌های آزادیخوانه نظیر قیام شیخ محمد خیابانی، میرزاکوچک خان، قیام مردم سایر نقاط دست به کشتار مردم می‌زد و چون انگلیسی‌ها چنین اقدامات خشونت‌باری را از رضاخان می‌دیدند او را مناسب پادشاه ایران می‌دانستند و این فرد بی‌سواد را بر کشور حاکم کردند.

 

به گفته وی، تمام سفرهای رضاخان به استان‌های کشور برای سرکوب قیام‌های مردمی بود که با کشتار مردم کارنامه تاریکی داشت چون به انگلیس متکی بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دوره حکومت رضاخان آنچنان ایران و عشایر سرکوب شده بود که هیچگونه ساختار دفاعی برای کشور وجود نداشت و تمامی شهرهای ما زیر چکمه‌های اشغالگران قرار داشت.

 

به گفته سردار سلیمانی، چنین حاکمانی مصالح ملی را فدای منفعت شخصی خود می‌کردند.

 

وی همچنین گفت: در تمامی ادارات مستشاران امریکایی حضور داشتند و تمامی امورات مملکت دست آنها بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآوری کرد: اگر بخواهیم فهرست تحقیرها و ظلم‌های امریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بر ملت را یادآوری کنیم، ساعت‌ها زمان نیاز دارد.

 

وی گفت: امروز ما ایران و ملت را با دوره قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم بلکه با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم که در فناوری پیشرفته جزو ۵ کشور جهان و جز سه کشور برتر مبارزه با کروناست.

 

سردار سلیمانی افزود: آنهایی که واکسن خود را به رخ ما می‌کشاندند، واکسن فایزر آنها فاجعه انسانی به بار آورده و عوارضات زیادی بر مردم داشته است اما ایران در تولید واکسن و مبارزه موفق شد.

 

وی همچنین تصریح کرد: ایران دومین قدرت سدساز جهان است، سومین رتبه تربیت مهندس جهان داریم و نرخ باسوادی به ۹۶ درصد رسیده در حالیکه در قبل از انقلاب یک سوم جمعیت باسواد بودند.

 

سردار سلیمانی اظهار کرد: ایران در نانو قدرت سوم جهان، در غنی‌سازی جز کشورهای صاحب این فناوری و در هوافضا نیز صاحب جایگاه است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار