رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان خبر داد:
وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک از سه‌شنبه/صدور هشدار زرد هواشناسی

رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق، کاهش کیفیت هوا، بارش باران را طی روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خواهیم داشت.
آب و هوای کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، رییس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد گفت: وزش باد شدید، افزایش ابر، گرد و خاک و وقوع طوفان شن در مناطق فهرج، ریگان، زهکلوت و مسیرهای ارتباطی استان با استان‌های همجوار طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.

 

حبیبی افزود: بارش پراکنده باران طی ۲ روز آینده در مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق شمالی استان کرمان پیش‌بینی می‌شود.

 

اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان نیز با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی اعلام کرد: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق، کاهش کیفیت هوا، بارش باران را طی روز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری خواهیم داشت که این پدیده بیشتر شهرهای استان را در شمال و غرب در بر میگیرد.

 

همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش شدید شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، اختلال در حمل و نقل، احتمال سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان، سقوط تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، احتمال خسارت به گلخانه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

از شهروندان کرمان خواسته شده ضمن خودداری از ترددهای غیرضرور، پارک خودروها در کنار درختان و انجام کار در ارتفاع، توقف فعالیت های کویرنوردی و محافظت از گلخانه ها را در دستور کار داشته باشند و فرمانداری ها، شهرداری ها و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط نیز تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی اتخاذ کنند.

 

به دلیل افزایش پوشش ابر در استان افزایش دمای هوا طی روزهای آینده دور از انتظار نخواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار