حجت الاسلام والمسلمین حسین آقامیری در اجتماع راهیان مقاومت در کرمان :
وصیت نامه شهید سلیمانی منبعی برای بازخوانی انقلاب اسلامی است/مسئولان وصیت نامه حاج قاسم را بخوانید

حجت الاسلام حسین آقامیری گفت: یکی از منابعی که می تواند انقلاب اسلامی را برای جامعه ما تعریف و بازخوانی کند وصیت نامه حاج قاسم است.
حسین آقا میری
به گزارش سپهر بردسیر، حجت الاسلام حسین آقامیری در اجتماع راهیان مقاومت در کرمان گفت: یکی از منابعی که می تواند انقلاب اسلامی را برای جامعه ما تعریف و بازخوانی کند وصیت نامه حاج قاسم است.
 
 
وی ادامه داد: نباید از جواب این و تبیین این مساله غافل شویم که چرا دشمن در آن بازه زمانی سردار سلیمانی را به شهادت می رساند و بعد راس جریان استکباری با افتخار اعلام می کند این کار من است.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با اشاره به این که شهادت این ژنرال ایرانی سبب ایجاد فرصتی جهت تعلیق و تاخیر هژمونی استکباری در منطقه بود، توضیح داد: این شهادت خواسته جریان استکبار بود.

 

این سخنران مذهبی ادامه داد: اگر کسی راجع به حاج قاسم صحبت کند و نتیجه آن امید و وحدت در جامعه اسلامی نشود قطعا او حاج قاسم را فهم نکرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری بیان کرد: از روی وصیت نامه حاج قاسم می توانیم شخصیت او را فهم کنیم این وصیت نامه می تواند ما را در مسیر عاقبت به خیری قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: خواسته ی دشمن این است که  تعریف ما از حاج قاسم تنها به تعریف خاطره و نصب عکس در معابر ختم شود و تفکر او تبیین نشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری عنوان کرد: خدا آبرویی به شهید سلیمانی داد که در طول تاریخ بشریت هیچکدام از سرداران اسلام اینقدر عزیز نبود، به مسئولان توصیه می‌کنم وصیت نامه حاج قاسم را بخوانید.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار