رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد؛
وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان کرمان نیازمند نگاه ویژه است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان این مطلب که در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نمی توان یک نسخه مشترک را برای مناطق مختلف اجرایی کرد، گفت: وضعیت استان کرمان اقتضاء می کند نگاه ویژه ای به این استان صورت گیرد.
حمیدی دادگستری کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان از معاونت های فعال دادگستری استان در اجرای ماموریت های پیش بینی شده و نیز در حوزه های مقابله با حاشیه نشینی و حمایت از تولید برنامه هاست و ایده های متعددی دراین معاونت اجرایی شده که شایسته تقدیر است.

 

وی با اشاره به پراکندگی و پهناوربودن استان کرمان و تنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و … ادامه داد: در استان کرمان لازم است که در حوزه نیروی انسانی، اعتبارات و تنوع برنامه ریزی ها مبتنی بر آداب و رسوم مناطق مختلف توجه بیشتری صورت گیرد.

 

حمیدی با بیان این مطلب که در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نمی توان یک نسخه مشترک را برای مناطق مختلف اجرایی کرد، افزود: وضعیت استان کرمان اقتضاء می کند که نگاه ویژه ای به این استان صورت گیرد.

 

وی به کمبود اعتبارات در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم نیز اشاره و بیان کرد: به منظور اجرای ماموریت های معاونت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جرائم و اجرای امورات مبتنی بر پیش بینی و پیشگیری نیاز به تامین اعتبار است.

 

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز در این دیدار گفت: کرمان از استان های برتر کشور در اجرای برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی است.

 

اسماعیل حسن زاده با تاکید بر این مطلب که نگاه پیشگیری در استان کرمان نهادینه شده است، افزود: موضوعات مرتبط با پیشگیری از وقوع جرم و آسیب  های اجتماعی به شکل بسیار خوبی در استان کرمان دنبال می شود.

 

وی به طرح و اجرای ایده های ابتکاری در حوزه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: بسیاری از ایده های استان کرمان در سطح ملی و حتی به شکل فراقوه ای اجرایی شده است.

 

مدیرکل مشارکت های مردمی و سرمایه اجتماعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که بیش از ۷۵ درصد برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در ۹ ماهه ابتدای سال جاری در استان کرمان اجرایی شده است، تصریح کرد: وضعیت استان کرمان با اجرای موفق طرح های مختلف از جمله سجام، سامانه مشارکت، پنجره واحد زمین و … حاکی از آن است که نگاه پیشگیری از وقوع جرم در این استان نهادینه شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار