معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
پایگاه‌های تابستان فرصتی مناسب برای آموزش مهارت به دانش‌آموزان در ایام تابستان است

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound-2-2.wav"] معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: پایگاه های تابستان فرصتی مناسب برای آموزش مهارت به دانش آموزان در ایام تابستان است.
پایگاه تابستان بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نوشت: روح الله محمد حسینی دوراندیش معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در آیین افتتاحیه پایگاه های تابستانی کانون های آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: ایام تابستان و اوقات فراغت از تحصیل فرصت مناسبی برای آموختن مهارت دانش آموزان است.

 

وی با بیان اینکه تابستان بهترین فرصت برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در موضوعات مختلف است، گفت: خانواده‌ها باید با همراهی آموزش و پرورش بستری مناسب برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم نمایند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خانواده ها در ایام تابستان به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا با همراهی و شرکت بچه ها در فعالیتهای تابستانی ضمن پر نمودن اوقات فراغت، آنان را سمت و سوی صحیح و مهارت آموزی برای آینده سوق دهند.

 

شایان ذکر است : مدیهه سرایی، باز گویی داستان و در پایان پخش فیلم غریب( بخشی از زندگی سردار شهید محمد بروجردی) از برنامه های این مراسم بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار