به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار؛
پخت کیک 110 متری در جوار مزار بزرگ پاسدار ایران سردار سلیمانی

مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان گفت: در آستانه روز پاسدار و به مناسبت اعیاد شعبانیه، کیک ۱۱۰ متری با عرض ۶۰ سانتی متر رونمایی و با آن در جشن بزرگ امشب از مردم پذیرایی می‌شود.
کیک 110 متری

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان به ارائه جزییات پخت کیک ۱۱۰ متری در گلزار شهدای کرمان پرداخت و اظهار داشت: این کیک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد پربرکت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز پاسدار آماده شد و قنادان کرمانی آن را در سه روز تکمیل کردند.

 

وی ادامه داد: طول این کیک ۱۱۰ متر و عرض آن نیز ۶۰ سانتی متر است.

 

کاظمی با بیان اینکه عصر پنج شنبه در گلزار شهدا جشن بزرگی برگزار و با این کیک از مردم پذیرایی می‌شود، عنوان کرد: این کیک یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم وزن دارد و در آن از ۵۵۰ کیلو‌گرم رولت، ۴۵۰ کیلوگرم خامه، ۱۰۰ کیلوگرم ژله، ۴۰ کیلوگرم مغز گردو و ۱۰ کیلوگرم مغز پسته استفاده شده است، این کیک برش خورده و آماده پذیرایی است.

 

وی با گرامی‌داشت روز پاسدار، به تجلیل از پاسداران پرداخت و خاطرنشان کرد: به‌واسطه محکوم کردن اقدامات ضد انسانی و ضد فرهنگی غرب در مقابل این قشر خدوم، این کیک را به گلزار شهدا آوردیم تا در جوار سرور شهدای مقاومت کام مردم را شیرین کنیم.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار