رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خبر داد؛
پرداخت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به کرمان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اعتبارات سفر دولت از محل سازمان برنامه و بودجه گفت: ۸۰ درصد از اعتبار مصوب برای این استان معادل ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته که در طول سفرهای رییس جمهوری به کرمان بی‌سابقه است.
رئیس جمهور
به گزارش آسمان‌بردسیر، محمدرضا وحیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در گفت و گو با  ایرنا گفت: تامین اعتبار پروژه های سفر رییس جمهور به کرمان به صورت سه ساله تعریف شده اما در سال نخست تمام دستگاه های اجرایی این استان اعتباری را دریافت کردند و اعتبار هر دستگاه متفاوت بوده است.

 

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان مصوب سال نخست سفر هیات دولت به دیار کریمان بوده که حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد: همچنین از محل اعتبارات استانی نیز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تعهد دادیم که ۲۰ درصد از آن در سال نخست تخصیص یافت اما سعی می کنیم امسال ۱۰۰ درصد این اعتبار را تامین کنیم.

 

رییس‌جمهور و برخی اعضای هیات دولت در قالب سفر استانی به کرمان از بعدازظهر پنجشنبه (۲۰ مرداد) برای سفری ۲ روزه وارد دیار کریمان شدند که این آخرین سفر استانی دولت سیزدهم در دور نخست بود و در مجموع حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح (اعتبارات دولتی و بخش خصوصی) برای این سفر در نظر گرفته شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار