دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد:
پلمب فروشگاه رفاه کرمان در راستای حمایت از آمران به معروف انجام شده است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح علت پلمب یک شعبه فروشگاه رفاه در این شهر گفت: این اقدام در راستای حمایت از آمران به معروف قانونمند و در راستای سیاست‌های ابلاغی حجاب و عفاف صورت گرفته است.
کالاهای اساسی

به گزارش آسمان بردسیر، فارس نوشت: مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار کرد: یکی از مراجعان به فروشگاه رفاه در شهر کرمان در راستای تکلیف شرعی و قانونی خود با مشاهده منکر مبادرت به امر به معروف لسانی کرده است که متاسفانه حراست و پرسنل فروشگاه به‌جای حمایت از آمر به معروف وی را از فروشگاه اخراج کرده و با همسر و کودک خردسال وی نیز برخورد نامناسب داشته‌اند.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور بررسی لازم و فوری صادر شد و پس از تائید این موضوع از سوی بازپرس ویژه، دستور پلمب و تعقیب صادر شد.

 

وی تاکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به‌ معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار