پیام مسئولان شهرستان بردسیر در پی انتصاب حجت الاسلام اناری به امامت جمعه باغین

مسئولان شهرستان بردسیر در پی انتصاب و معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن اناری به امامت جمعه شهر باغین پیام های تبریکی صادر کردند.
حجت الاسلام اناری امام جمعه باغین

به گزارش آسمان بردسیر، جمعی از مسئولان شهرستان بردسیر انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن اناری را به عنوان امام جمعه شهر باغین با صدور پیام هایی در فضای مجازی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت کردند.

 

کرمانی امام جمعه شهرستان بردسیر در پیام تبریک حجت الاسلام اناری چنین نوشت:

 

جناب حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن اناری

 

انتصاب شایسته ی حضرتعالی را به عنوان امام جمعه محترم شهر باغین به جنابعالی و مردم مومن و انقلابی و همیشه در صحنه ی باغین تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در این جایگاه رفیع برایتان مسئلت دارم. انشالله

 

علی اکبر کرمانی /امام جمعه شهرستان بردسیر

 

شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان نیز در پیام خود ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام اناری چنین نوشت :

 

باسمه تعالی

برادر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن اناری

 

یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی_سیاسی و قلب فرهنگی مناطق است که راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه های زیبایی از وحدت، صلابت، معرفت و معنویت در این کانون های فضیلت و بصیرت متجلی می شود.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه و ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین آقای عباس اسماعیل زاده، بدینوسیله انتصاب شایسته ی جنابعالی به عنوان امام جمعه جدید شهر باغین که بیانگر تعهد، کارآمدی و شایستگی های برجسته شما در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

 

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعای در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

شهباز حسن پور/خادم مردم شریف و نجیب سیرجان و بردسیر

 

انتهای پیام/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار