پرتونیا مدیر آموزش و پرورش بردسیر:
پیچیدگی‌های فرهنگی اخیر بهانه‌ای برای آسیب پذیری بیشتر جوانان و نوجوانان شده است

رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: پیچیدگیهای فرهنگی اخیر بهانه‌ای برای آسیب پذیری بیشتر جوانان و نوجوانان شده است.
پرتونیا آموزش وپرورش بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نوشت: رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در جلسه برنامه ملی طرح نماد گفت: در سال‌های اخیر بر اساس پیچیدگی‌هایی که در جامعه در حوزه اجتماعی و فرهنگی و به ویژه خانواده‌ها به وجود آمده است بهانه‌ای شده است تا برای جوانان و نوجوانان آسیب پذیری بیشتری پیش بیاید.

 

وی افزود: بر اساس گزارش‌ها و شواهد موجود دلایل این مخاطرات به عدم آگاهی لازم برای مواجه با این آسیب‌ها بر می‌گردد که هر چقدر این آسیب‌ها آموزش داده شود می‌تواند در کاهش آن مؤثر باشد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم و محوری در آموزش و پرورش بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین و زیر نظام‌ها و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند همین برنامه ملی نماد است.

 

وی اظهار داشت: اگر دانش آموزان را به درستی هدایت کنیم بسیاری از آسیب‌ها را می‌تواند کنترل کرد، برای آینده دانش آموزان هم باید برنامه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار