استاندار کرمان اعلام کرد:
پیگیر ایجاد بازار آب در استان هستیم/ استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه استان کرمان

استاندار کرمان با بیان اینکه بازار آب در استان کرمان باید راه‌اندازی شود و پیگیر ایجاد بازار آب در استان هستیم، گفت: از ظرفیت‌های قانونی موجود باید برای توسعه استان استفاده کرد.
فداکار استاندار کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در اتاق بازرگانی استان برگزار شد با بیان اینکه مشکلات زیرساختی استان کرمان در حوزه آب و برق و نیاز استان به برق برای توسعه اقتصادی قابل قبول نیست، اظهار داشت: برق منطقه‌ای باید ایجاد زیرساخت برق در استان کرمان به‌ویژه در جنوب استان را با جدیت پیگیری کند.

 

وی با اشاره به اینکه اصلاً قابل قبول نیست که کارخانه‌ای در جنوب استان کرمان احداث شده و آماده افتتاح است، اما به دلیل نبود برق معطل مانده است، گفت: سرمایه‌گذار را نباید گرفتار کرد و معطل گذاشت، افتتاح این کارخانه قطعاً اشتغال‌زایی به همراه دارد و مردم منطقه از آن منتفع می‌شوند.

 

استاندار کرمان به وجود مشکلات زیرساختی در جنوب استان اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم در جنوب استان کرمان به‌ویژه در حوزه جاده و برق پیگیری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بازار آب در استان کرمان باید راه‌اندازی شود و پیگیر ایجاد بازار آب در استان هستیم، ادامه داد: از ظرفیت‌های قانونی موجود باید برای توسعه استان کرمان استفاده کرد.

 

فداکار با اشاره به اینکه محیط زیست هر چه سریع‌تر مشکل پروژه‌هایی که معطل اخذ مجوز هستند را برطرف کرده و نظر کارشناسی خود را در ارتباط با این پرونده‌ها بدهد، تاکید کرد: سرمایه‌گذار را نباید معطل گذاشت و استعلامات باید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار