همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛
چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در کرمان آغاز به کار کرد

 همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی در محل گلزار شهدای کرمان افتتاح شد.
سردار سلیمانی
به گزارش سپهر بردسیر، محمدمهدی کاظم تبار دبیر این دوره از جشنواره در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در کرمان اظهار کرد: فراخوان این دوره جشنواره آذرماه امسال منتشر شد و بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه رسید.

 

وی افزود: از بین آثار ارسالی، ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان کشور انتخاب شد که در واقع این شهرها میزبان جشنواره تئاتر سردار آسمانی خواهند بود.

 

کاظم تبار وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور  دانست و بیان کرد: چهارمین دوره جشنواره تئاتر سردار آسمانی، زنگ اعلامی برای بین المللی کردن آن است.

 

وی اظهار کرد: امسال جشنواره در هرات افغانستان برگزار شد و امیدواریم در دوره های بعد با حضور نمایش های گسترده تر در کشورهای جهان اسلام این موضوع را بسط بدهیم.

 

دبیر چهارمین جشنواره تئاتر سردار آسمانی گفت: هنرمندان با برافراشتن پرچم جشنواره، مُهر تاییدی بر امنیت و آرامش کشور زدند و ثابت کردند پای اعتقادات خود ایستاده‌اند.

 

وی افزود: فارغ از چند سلبریتی که غم نان دارند اما هنرمندان این جشنواره غم وطن دارند و امروز اعلام می کنیم پای انقلاب و ایران هستیم و ما ملت مسیر مجاهد راه حق، شهید سلیمانی را با افتخار ادامه می دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار