رضازاده انیمیشن‌ساز کرمانی:
کرمانی‌ها استعداد بالایی در انیمیشن‌سازی دارند/تصویرگری کودک، به تصویر کشیدن رویاهای کودکانه است

ساجده رضا زاده بانوی انیمیشن‌ساز کرمانی گفت: کرمانی‌ها در سال‌های اخیر توانسته‌اند تولیدات کوتاه و بلند زیادی را ارائه دهند و این نشان می‌دهد که آن‌ها تخصص و استعداد بالایی در انیمیشن‌سازی دارند.
رضازاده انیمیشن ساز کرمانی

به گزارش آسمان بردسیر، آرمان کرمان نوشت: چهارمین رویداد تولیدمحتوای دیجیتال بسیج از ۹ بهمن‌ماه در سالن شهید فخری‌زاده آغاز شده، استان کرمان هم ۵ تیم در سه رشته پویانمایی، نرم‌افزار و بازی شرکت داده است.

 

به همین بهانه با ساجده رضازاده بانوی انیمیشن‌ساز کرمانی که در این رویداد شرکت کرده است به گفتگو نشستیم.

 

ساجده رضا زاده متولد ۱۳۷۴ است که ۱۱ سال است در رشته طراحی و تصویرگری کودک و ۴ سال نیز در بخش انیمیشن فعالیت می‌کند.

 

 

تصویرگری کودک، به تصویر کشیدن رویاهای کودکانه است

از او در خصوص آغاز کار و انگیزه‌اش برای حضور در این عرصه پرسیدم؛ رضازاده گفت: از زمان هنرستان وارد عرصه تصویرگری کودک شدم. 

 

وی ادامه داد: تصویرگری کودک، به تصویر کشیدن رویاهای کودکانه است.

 

این تصویرگر کودک بیان کرد: دنیای بچه‌ها قشنگ، ساده و بدون منطق‍‌های سختگیرانه بزرگترهاست.

 

وی با بیان اینکه در دنیای کودک ممکن است یک توپ مربع باشد، گفت: تنها محدودیت یک تصویرگر کودکان، رویاهای بچه‌هاست و شما می‌توانید هر تخیلی را به تصویر بکشید.

 

رضازاده درخصوص مشوق‌هایش می‌گوید: من از یک خانواده هنرمند هستم اما دایی من مهم‌ترین مشوق من است و تا کنون زحمت زیادی برای موفقیت من کشیده است.

 

کرمانی‌ها استعداد بالایی در انیمیشن‌سازی دارند

از این انیمیشن ساز کرمانی درخصوص جایگاه این رشته هنری می‌پرسم، می‌گوید: کرمانی‌ها در سال‌های اخیر توانسته‌اند تولیدات کوتاه و بلند زیادی را ارائه دهند و این نشان می‌دهد که آن‌ها تخصص و استعداد بالایی در انیمیشن‌سازی دارند.

 

این هنرمند کرمانی با بیان اینکه خانم‌ها زیاد وارد عرصه انیمیشن‌سازی نشده‌اند گفت: بانوان برای فعالیت در انیمیشن باید تخصص خود را بالا ببرند.

 

رضا زاده با اعلام اینکه انیمیشن‌سازی نیاز به علاقه و صبر زیادی دارد، تشریح کرد: گاهی اوقات برای انجام یک حرکت کوچک مجبوری ۱۰ بار یک کار را اصلاح کنی و ریزه‌کاری‌ها را تغییر دهی که این امر نیاز به صبوری بالایی دارد.

 

این هنرمند کرمانی با بیان اینکه باید درک و اطلاعاتت را در انیمیشن سازی بالا ببری، ادامه داد: اگر با دید یک کار و محل درآمد به انیمیشن نگاه کنی نمی‌توانی در این رشته باقی بمانی.

 

وی انیمیشن‌سازها را انسانی طنزپرداز و صبور توصیف کرد و گفت: انیمیشن‌سازها در دنیای فانتزی بچگانه زندگی می‌کنند و دنیای کودکان را درک می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار