پایان لیگ برتر برای مس کرمان؛
گریزی بر نتایج تیم های کرمانی در لیگ بیست و دوم

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران برای نمایندگان استان کرمان با کسب مقام پنجم مس رفسنجان، ششم گل گهر سیرجان و سقوط مس کرمان به پایان رسید.
فوتبال کرمان

به گزارش آسمان‌بردسیر، باشگاه خبرنگاران نوشت: پرونده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران رسماً بسته شد و در پایان تیم‌های استان کرمان به ترتیب مس رفسنجان پنجم و گل گهر سیرجان ششم شد و مس کرمان نیز به لیگ دسته یک سقوط کرد.

 

مس رفسنجان سومین سال حضورش در لیگ برتر را پرقدرت به اتمام رساند و همانند فصول گذشته، جایگاهش در لیگ بهتر از فصل گذشته‌اش بود.

 

همیشه از این موضوع بحث می‌شد که اگر مس کرمان به لیگ برتر بیاید، توجه به مس رفسنجان کم می‌شود و، چون این تیم در مرکز استان است، مس رفسنجان ضعیف‌تر از مس کرمان می‌شود.

 

این در حالیست که مس رفسنجان با وجود حضور مس کرمان در لیگ برتر، قوی‌تر از فصول گذشته خود نیز شد و موفق شد جایگاه پنجمی جدول را کسب کند. اکنون مشخص نیست چه کسی هدایت این تیم را برای فصل آینده عهده دار شود، گویا دیگر قرار نیست که با ربیعی ادامه دهد و ممکن است ربیعی فصل آینده را در یکی از تیم‌های گل گهر، فولاد یا ذوب‌آهن سپری کند.

 

از آن طرف، گل گهر سیرجان در آخرین بازی هم باخت و نتوانست شریک تجاری خود یعنی مس کرمان را از سقوط نجات دهد؛ اگر گل گهر در سیرجان صنعت نفت را شکست می‌داد، قطعا مس در لیگ برتر می‌ماند، اما اینگونه نشد و مس سقوط کرد.

 

سعید الهویی سرمربی گل گهر پس از نتایج ضعیفی که در این تیم گرفت، استعفا داد و عملاً پروسه حضور قلعه‌نویی و همراهان اتوبوسی‌اش در سیرجان به پایان رسید.

 

از این طرف هم، با سقوط مس کرمان به لیگ یک، فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم از سمت خود رسماً استعفا داد و شاگردانش راهی مسابقات لیگ آزادگان شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار