فدارکار استاندار کرمان:
یک‌هزار مسکن ملی طی ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان افتتاح می‌شود

استاندار کرمان گفت: یک‌ هزار واحد مسکن ملی در سراسر استان کرمان و تالار شهر کرمان در این ایام الله دهه ی مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود.
مسکن ملی

به گزارش آسمان بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در ستاد دهه فجر استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: دشمن در پاییز امسال همه کارها را برنامه‌ریزی کرده بود، اما مردم با دشمن همراهی نکردند، با وجود گلایه‌های به‌حقی که دارند و این کار بزرگی‌ست.

 

وی با اشاره به اینکه دهه فجر باید تجدید عهد با انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: حدود 100 شهید در اتفاقات اخیر داشتیم که دشمن با بعضی از آنها رذیلانه برخورد کرد.

 

استاندار کرمان بر خدمت‌رسانی به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مردمی و اجرای برنامه در محلات سراسر استان کرمان به‌ویژه مناطق محروم شد.

 

فداکار همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع و شاخص طی ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار واحد مسکن ملی در سراسراستان کرمان و تالار شهر کرمان در این ایام افتتاح می‌شود.

 

وی برگزاری اردوهای جهادی پزشکی در مناطق محروم در دهه فجر را مهم خواند و ابراز داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در اماکن عمومی دنبال شود.

 

استاندار کرمان بر فضاسازی شهری طی ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد ارتباط بین روحانیت با دانش‌آموزان، ویژه‌برنامه شهدای مدافع حرم مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌ها و تجمعات دهه فجر برای بحث‌های ترافیکی و ضرورت‌های امنیتی به فراجا اعلام شود.

 

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در سخنانی اظهار کرد: کلیدواژه «روایت پیشرفت» از کرمان به شورای اطلاع‌رسانی وزارت کشور و شورای اطلاع‌رسانی دولت پیشنهاد شد و مورد تایید قرار گرفت و به سراسر کشور نیز تسری پیدا کرد.

 

مجتبی اسدی‌زاده ادامه داد: تولید محتوا برای 20 پروژه شاخص استان، برگزاری 10 جشن محوری در شهرستان‌ها، برگزاری جلسه روابط‌عمومی‌ها، هماهنگی نشست‌های خبری، برپایی 10 جشن در شهر کرمان و تهیه و ارائه مستندات عملکرد دولت سیزدهم در استان کرمان از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار