مدیرکل کمیته امداد کرمان:
۱۵ هزار و ۱۵۱ فرصت شغلی در کرمان ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد کرمان یکی از محورهای اصلی کار این نهاد را اشتغال اعلام و بیان کرد: طی ۹ ماه امسال ۱۵ هزار و ۱۵۱ فرصت شغلی توسط کمیته امداد این استان ایجاد شد.
اشتغال
به گزارش سپهر بردسیر به نقل از مهر، ناصر عسکری‌نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمان گفت : کمیته امداد بعد از شناسایی افراد مستعد اشتغال ضمن آموزش و مشاوره شغلی در نهایت با معرفی این افراد به بانک‌های عامل تسهیلات قرض الحسنه اشتغال دریافت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه طی ۹ ماه امسال بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۳ طرح اشتغال در استان کرمان اجرا شده است گفت: برای اجرای این تعداد طرح ۷۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه از محل تسهیلات تبصره ۱۶، امداد ولایت، تبصره ۱۸ و تسهیلات روستایی پرداخت شده است.

 

عسکری نژاد در ادامه با بیان اینکه اشتغال‌زایی، تقویت رونق اقتصادی و توسعه مناطق محروم از جمله اهداف مهم این نهاد در ایجاد اشتغال در این مناطق است ادامه داد: ۵۷ درصد طرح‌های اشتغال این نهاد در مناطق محروم اجرا شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه مناطق روستایی استان کرمان ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح‌های دامپروری و کشاورزی دارند، بیان کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی به روستاییان تحت حمایت در زمینه دامپروری و کشاورزی بوده است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق به‌دنبال این هستیم بستر مناسبی را برای توسعه طرح‌های اشتغال فراهم کنیم.

 

وی گفت: امسال یکهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به‌منظور ایجاد ۲۴ هزار و ۵۰ فرصت شغلی به کمیته امداد استان کرمان اختصاص‌یافته است.

 

انتهای پیام / 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار