مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:
۲۰ مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه عرضه سوخت به چرخه سوخت‌رسانی استان کرمان افزوده می‌شود

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان گفت: ۲۰ مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه عرضه سوخت به چرخه سوخت‌رسانی استان کرمان افزوده می‌شود.
خدمات رفاهی
 

به گزارش آسمان‌بردسیر، تسنیم نوشت: رانندگان وسائل نقلیه سنگین بین شهری و درون شهری در استان کرمان با مشکلات زیادی برای دریافت سوخت نفت گاز مواجه هستند و رانندگان این حوزه از کمبود سوخت گازوئیل، صف‌های طولانی و خرابی برخی از نازل‌ها گلایه دارند.

 

یکی از رانندگان ناوگان سنگین با بیان اینکه گاهی مجبور هستیم، ساعت‌های زیادی را در صف معطل بمانیم، گفت: گاهی حتی اتفاق افتاده که پس از ساعت‌ها معطلی وقتی که نوبت من رسیده، سوخت جایگاه تمام شده است.

 

وی با بیان اینکه گاهی مجبور می‌شویم که یک روز کاری خود را در صف دریافت گازوئیل سپری کنیم، افزود: مسئولان باید فکر اساسی برای حل این مشکل کنند.

 

سیدباقر نورالدینی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در پاسخ به مشکل صفوف طولانی عرضه گازوئیل در استان کرمان، اظهار داشت: نه تنها کمبود گازوئیل در استان وجود ندارد که در سال قبل حتی افزایش 15 تا 16 درصدی عرضه گازوئیل در حوزه حمل و نقل را داشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه با افزایش رشد صنایع و دیگر حوزه‌ها، رشد مصرف نفت گاز را در حوزه‌های دیگر از جمله صنعت و کشاورزی هم شاهد بودیم، بیان کرد: اما این رشد 15 درصدی تنها در حوزه حمل و نقل بوده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه ما دو ناوگان درون شهری و برون شهری را داریم، افزود: برای عرضه سوخت به ناوگان‌های درون شهری و خودروهای زیر 10 تن جایگاه‌هایی برای عرضه سوخت نفت گاز مشخص شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای ناوگان برون‌شهری هم جایگاه‌هایی در ورودی و خروجی شهر کرمان، در نظر گرفته شده است، ادامه داد: در مسیر جاده‌های استان هم تعداد قابل قبولی جایگاه عرضه سوخت وجود دارد.

 

نورالدینی با بیان اینکه در سال 1401 در مقایسه با سال قبل آن در حوزه توزیع نفت گاز رشد قابل قبول و چشمگیری را در استان داشتیم، گفت: ترددهای جاده‌ای در محورهای استان در سال قبل افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه در سال قبل در زمینه نفت گاز در حوزه حمل و نقل رشد مصرف داشتیم، اما این رشد مصرف از میانگین کشوری بیشتر بوده، افزود: مصرف گازوئیل استان کرمان به ویژه در ناحیه مرکزی بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان ادامه داد: گاهی ممکن است بعضی از مجاری عرضه ما تا رسیدن محوله نفت گاز از انبار به آن جایگاه با توقف کوتاه مدتی در عرضه سوخت مواجه شود، اما در مجموع وضعیت نفت گازی که در استان توزیع می‌شود، در شرایط عادی قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه رشد حمل و نقل و جابه‌جایی کالا و تردد را در استان داشتیم، گفت: در جنوب استان فصل برداشت صیفی‌جات و محصولات کشاورزی است که در این منطقه نیز با رشد مصرف نفت گاز مواجه هستیم که عمده مصرف این منطقه در حوزه حمل و نقل جاده‌ای و تره‌بار است.

 

نورالدینی با بیان اینکه تعداد ناوگان سنگین درون شهری ما رشد چشمگیری داشته و این رشد تا اندازه‌ای غیرمتعارف است، افزود: در برخی از شهرستان‌ها شاهد هستیم که تعداد مینی‌بوس‌ها به نسبت جمعیت آن منطقه خیلی بیشتر است.

 

وی با تاکید بر اینکه نیاز است در حوزه درون شهری مسئولان ما بازبینی مجددی در پروانه‌های فعالیت صادر شده داشته و بحث نیاز را مدنظر داشته باشند، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم کاری کنیم که مردم استان کرمان در دریافت سوخت با کمترین مشکل مواجه بوده و ناوگان سنگین ما کمترین توقف و انتظار را برای دریافت سوخت داشته باشند.

 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با اشاره به اینکه تعدادی جایگاه در حال احداث عرضه سوخت درون‌شهری و برون‌شهری در استان داریم، بیان کرد: تعدادی از این جایگاه‌ها نیز در حال راه‌اندازی است و پیش‌بینی می‌شود تا چند ماه آینده قریب 20 مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه عرضه سوخت درون‌شهری و برون‌شهری به چرخه خدمت‌رسانی و سوخت‌رسانی استان افزوده شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار