مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین :
۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پروژه در بردسیر برنامه ریزی شده و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین گفـت: استان کرمان بیش از این مهندس و پزشک نیاز ندارد بلکه بیشـتر به تکنیسـین نیاز دارد و الزام اسـت مدارسی تجهیـز کنیـم کـه تکنیسـین های ماهر تربیت کننـد و آموزش و پرورش باید از هم اکنون به فکر این موضوع باشد.
گهر زمین

به گزارش سپهر بردسیر؛ محمد فـلاح در آیین افتتاحیه همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان گفـت: در گهرزمین یک میلیارد یورو سرمایه گذاری داشته ایم و بیش از ۵۰۰ میلیون تن ذخیره باقیمانده دارد.

 

او سیاست شرکت گهرزمین را در عدم خام فروشی اعلام کرد و افزود: کشور دچار این مشکل شده که کارخانه های زیادی احداث شده و معادن قابل ملاحظه ای کشـف نشـده و این مشکل جدی است که کمتر مورد توجه واقع شده است.

فلاح بیان کرد: باید معادن و شرکت های معدنی بـه کسانی داده شود که دلال نباشند. در دوره رزم حسینی استاندار وقت حدود ۶ هزار پروانه معدنی که کار نشده بود باطل شـد و اما واگذار نشدند.

 

وی با اشاره به اینکه آب مهمترین مشکل استان کرمان است، افزود: براساس مطالعات و کارهای کارشناسی توسعه گهرزمین در بردسیر خواهد بود. ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون پروژه در بردسیر برنامه ریزی شده و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد و گهر زمین دیگر در منطقـه جیرفـت در ارتفاعات جبالبارز است و منطقه جیرفت گهرزمین سوم خواهد بود.

 

مدیرعامل گهرزمین بر لزوم مذاکره با کشورهای دیگر و ایجاد بازار برای محصولات تولیدی ایران، عنوان کـرد: در حال حاضر حدود ۸ میلیون تن گندله مازاد روی زمین مانده و قیمت آن نصف تیرماه سال گذشته شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار