رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان:
۳۵ درصد مشترکان گاز استان کرمان جزو پرمصرف‌ها قرار گرفتند/در فصول سرد سال 12 پله مصرفی تعریف شده است

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان گفت: ۶۵ درصد مشترکین گاز استان الگوی مصرف را رعایت کردند، ۳۰ درصد مشترکان پرمصرف و ۵ درصد مشترکان بسیار پرمصرف هستند.
قبض گاز

به گزارش آسمان بردسیر، علی سلیمانی رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان: در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد کاهش شدید دما در سطح کشور و استان کرمان بودیم، اظهار داشت: خوشبختانه در این مدت قطعی گاز در کرمان را نداشتیم.

 

وی با اشاره به اینکه با تصویب هیئت دولت تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف افزایش یافته و این در حالی است که تعرفه گاز برای کسانی که الگوی مصرف را رعایت کردند بدون تغییر باقی مانده است.

 

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه طبق این مصوبه، در فصول سرد سال 12 پله مصرفی تعریف شده است، ادامه داد: برای پله‌های اول تا سوم جزو مشترکان با مصرف متعارف محسوب می‌شوند و گازبها بدون تغییر قیمت باقی می‌ماند.

 

وی با اشاره به اینکه 65 درصد مشترکین گاز استان کرمان الگوی مصرف متعارف را رعایت کردند و در پلکان اول تا سوم قرار گرفتند، گفت: مشترکان پله چهارم تا ششم 30 درصد افزایش گازبها و مشترکان پله هفتم تا دهم، 50 درصد افزایش گازبها نسبت به تعرفه قبلی را داشتند.

 

سلیمانی با بیان اینکه حدود 30 درصد‌ مشترکان گاز استان کرمان در پلکان‌های چهارم تا دهم یعنی مشترکان پرمصرف قرار گرفته‌اند، افزود: حدود 5 درصد مشترکان استان کرمان نیز جزو مشترکان بسیار پرمصرف قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه برای پله‌های یازدهم و دوازدهم عدد ثابت 5 هزار و 6 هزار تومان به ازای هر متر مکعب گاز مصرفی تعیین شد، بیان کرد: این عدد افزایش قیمت 3 تا 4 برابری گازبهای این مشترکان را نسبت به تعرفه‌های قبلی نشان می‌دهد.

 

رئیس بهره‌برداری شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه دوره سرد سال برای شرکت ملی گاز براساس مصوبه ابلاغ شده از تاریخ 16 آذرماه تا 31 فروردین‌ماه سال بعد است، گفت: فصل سرد سال همچنان ادامه دارد و درخواست داریم همان طور که 65 درصد هموطنان ما الگوی مصرف را رعایت کردند دیگر مشترکان نیز با صرفه‌جویی در مصرف گاز در سه پلکان اول قرار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه هر پلکانی تقریباً 75 متر مکعب با پلکان قبلی فاصله دارد، بیان کرد: در خواست ما از هموطنان رعایت الگوی مصرف است تا هم افزایش نرخ گازبها به آنها تعلق نگرفته و هم ما بتوانیم خدمات مطلوبی را به مشترکان ارائه کرده و شاهد افت فشار گاز در سطح کشور نباشیم.

 

سلیمانی با بیان اینکه دمای رفاه بین 18 تا 21 درجه سانتیگراد است و افزود: اگر مشترکان پکیج و آبگرمکن را در دمای بین 50 تا 60 درجه سانتیگراد نگه دارند به دما رفاه دست پیدا می‌کنند و به ازای هر یک درجه کاهش دما حدود 6 درصد در مصرف گاز صرفه‌جویی داریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار