مدیرعامل هلال احمر استان کرمان:
۵۰۰ هزار مسافر از خدمات نوروزی هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۵۰۰ هزار نفر مسافر در ۱۹ روز گذشته از خدمات هلال احمر استان کرمان استفاده کرده‌اند.
هلال احمر کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، رضا فلاح مدیرعامل هلال احمر استان کرمان در مراسم اختتامیه طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر که با حضور استاندار کرمان برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تاکنون در این طرح در خدمت مسافران نوروزی بوده ایم.

 

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در ورودی شهرها و هماهنگی دستگاه‌های مختلف افزود: با وجود افزایش ۱۶ درصدی ورودی به استان کرمان در نوروز امسال، با کاهش تلفات درون و برون شهری مواجه بودیم.

 

فلاح بیان کرد: نزدیک به ۴۴۰ نفر امدادگر در حوادث و ۱۶۰۰ نفر اعضای سازمان جوانان در ورودی شهرها در طرح نوروزی هلال احمر ایفای نقش داشتند.

 

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور و افزایش ۵۰ درصدی پایگاه های امدادی و افزایش ناوگان خودرویی این نهاد اظهار کرد: ۵۰۰ هزار نفر مسافر در ۱۹ روز گذشته از خدمات هلال احمر استان کرمان استفاده کرده‌اند.

 

وی افزود: با پوشش ۱۳۰ حادثه در نوروز و رهاسازی ۷۰ نفر افراد گرفتار در حوادث رانندگی، استان کرمان رتبه اول رهاسازی در کشور را کسب کرد.

 

فلاح با اشاره به امدادرسانی به ۷۲۵ نفر و اسکان ۲۰۰ نفر در پایگاه‌های هلال احمر استان در طرح خدمات نوروزی، افزود: در زمان اجرای این طرح ۶۶۰۰ بسته معیشتی در محلات کم‌برخوردار توزیع و هیچ داروخانه هلال احمر تعطیل نبود و ۱۰ هزار نفر از خدمات دارویی این نهاد در استان استفاده کردند.

 

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه معاینه حجاج نیز در این ایام توسط هلال احمر انجام شد، در ادامه با قدردانی از همکاری دستگاه‌ها و فرمانداران سراسر استان گفت: در سال جدید تلاش می شود با توانی مضاعف و همدلی دستگاه ها در خدمتگزاری مردم پیشقدم باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار