مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:
۸۲۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان حامی ندارند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۲۳ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارد گفت: ۸۲۳ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.
طرح اکرام ایتام

به گزارش آسمان بردسیر، ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: مردم نوعدوست استان کرمان در این ایام با تاسی به مولای متقیان و یتیم نوازی و دستگیری آن حضرت از نیازمندان ماه رمضان امسال هم چون سال‌های قبل سخاوتمندانه پای کار آمدند.

 

وی بیان کرد: مردم استان کرمان می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه 43 پایگاه جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین در مساجد و محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر در سراسر استان راه‌اندازی شده گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند با حمایت از تعدادی از فرزندان ایتام از اجر معنوی این عمل خیر بهره‌مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 23 هزار و 54 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط 67 هزار و 182 حامی خیر حمایت می‌شوند، افزود: 823 نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان کرمان فاقد حامی هستند که مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت این ایتام و فرزندان محسنین را عهده‌دار شوند.

 

عسکری‌نژاد با بیان اینکه در ماه رمضان امسال بیش از 157 آشپزخانه مرکزی و تعداد زیادی آشپزخانه محله‌ای و خانگی در سطح استان پخت و توزیع افطاری در بین نیازمندان و محرومین را به عهده دارند، ادامه داد: هر شب بیش از هزار پرس غذای گرم طبخ و این غذاها در بین محرومین و خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کد دستوری #034*8877* و شماره کارت مجازی 5859837000064879 برای مشارکت مردم عزیزمان به این کار خیر و خداپسندانه اختصاص داده شده، افزود: مردم نوع‌دوست و خیر از این طریق هم می‌توانند کمک‌های خود را برای اطعام مردم نیازمند استان اهدا کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان در کرمان از روز چهاردهم ماه مبارک رمضان به مدت یک هفته در بوستان مادر کرمان خبر داد و گفت: این نمایشگاه شامل 80 غرفه از تولیدات مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد در زمینه مشاغل خانگی، صنایع دستی، مصنوعات سفالی و… است و یکی از اهداف کمیته امداد در خدماتی که ارائه می‌دهد بحث اشتغالزایی با درآمد ثابت و پایدار است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار