روز: 22 خرداد 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مدارس کانکسی

معاون امورعمرانی استاندار کرمان:
پایان مدارس سنگی و کانکسی در استان کرمان

معاون استاندار کرمان با اشاره به آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان گفت: در حوزه آموزش و پرورش ۱۴ پروژه خیلی مهم داشتیم که با اجرای آنها مدارس سنگی و کانکسی ما به طور کامل جمع می‌شود.

ادامه مطلب »
هواپیمایی ماهان

رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت هواپیمائی ماهان خبر داد؛
راه‌اندازی بزرگترین مرکز تعمیر و نگهداری هواپیمای کشور در کرمان

رئیس مرکز علمی کاربردی شرکت هواپیمائی ماهان گفت: یک آشیانه در نزدیکی فرودگاه کرمان در حال ساخت و قرار است مرکز آموزش عملی باشد و رنگ هواپیما برای نخستین بار در کشور در این مرکز صورت می‌گیرد و بزرگترین هنگر تعمیر و نگهداری و اورهال هواپیما اینجا ساخته خواهد شد.

ادامه مطلب »
گزارش هواشناسی بردسیر

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان؛
آغاز روند افزایشی دما در کرمان با کاهش شدت ناپایداری‌ها

[h5ap_inline_player src=”https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/آغاز-گرمای-هوا-با-کاهش-ناپایداری-های-جوی.wav”] رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: از وقوع ناپایداری‌های جوی که به صورت افزایش ابر و رگبار پراکنده باران است کاسته می‌شود.

ادامه مطلب »
سیل در کرمان

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان کرمان؛
تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک/خسارت سیل به بخش‌های کشاورزی، لوله‌های انتقال آب و قنوات

[h5ap_inline_player src=”https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/جزئیات-خسارات-سیل-اخیر-کرمان.wav”] مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تلف شدن حدود ۶۰ راس دام سبک در کوهبنان در سیل دو روز گذشته خبر داد و بیان کرد: به بخش کشاورزی، کانال‌های آب، لوله‌های انتقال آب و قنوات خسارات وارد شده که در حال برآورد میزان خسارات هستیم.

ادامه مطلب »
شهرداری بردسیر

با ساماندهی و بهسازی پارک های سطح شهر،
پررنگتر‌شدن نگهداری و تعمیرات زیر ساخت‌های شهری، در این دوره‌ از شهرداری بردسیر

[h5ap_inline_player src=”https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/پررنگتر-شدن-نت-در-زیرساخت_های-شهری-شهرداری-بردسیر-.wav”] با اجرایی پروژه های ساماندهی و بهسازی پارک‌های سطح شهر بردسیر، می‌توان گفت که حلقه‌ی گمشده‌ی نگهداری و تعمیرات زیرساخت‌های شهری خصوصا در حوزه ی زیباسازی در شهرداری بردسیر پیدا شده است.

ادامه مطلب »
کمپین نه به پلاستیک شهرداری بردسیر

|تماشاکنید| به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر؛
کمپین روز بدون پلاستیک در شهرستان بردسیر برگزار شد

[h5ap_inline_player src=”https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/کمپین-نه-به-کیسه-پلاستیکی-در-بردسیر.wav”] کمپین نه به کیسه ی پلاستیکی و روز بدون پلاستیک به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بردسیر برگزار شد.

ادامه مطلب »