رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان؛
وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب کرمان در ۱۳ فروردین

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر روز شنبه ۱۲ فروردین کاهش دمای هوا را در استان خواهیم داشت که تا سه شنبه ادامه دارد و ممکن است موجب خسارت به ویژه به باغات پسته در شمال و غرب استان کرمان بشود.
هواشناسی کرمان

 

به گزارش آسمان بردسیر، حمیده حبیبی رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از ظهر جمعه (فردا ۱۱ فروردین ماه) وزش باد نسبتاً شدید را در استان پیش بینی می کنیم.

 

وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۲ و ۱۳ فروردین ماه) وزش باد همراه با گرد و خاک در اکثر مناطق استان کرمان پیش بینی می شود لذا کاهش دید افقی . کاهش کیفیت هوا و بروز ریزگردها دور از انتظار نیست.

حبیبی با اشاره به پیش بینی اختلال تردد در مسیرهای استان کرمان با استان های همجوار بیان کرد: از اواخر روز شنبه ۱۲ فروردین کاهش دمای هوا را در استان خواهیم داشت که تا سه شنبه ادامه دارد و ممکن است موجب خسارت به ویژه به باغات پسته در شمال و غرب استان کرمان بشود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان در پایان گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز شش درجه سانتیگراد بود و پیش بینی می شود در گرمترین ساعات به ۲۲ درجه برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار