آغاز استعفاها برای مجلس؛
گام اول عبدالرضا ناظری برای حضور در انتخابات

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/sound.wav"] با پذیرش استعفای سردار ناظری از فرماندهی انتظامی استان کرمان، چراغ اول استعفاهای مقامات دولتی برای حضور در ماراتون مجلس در استان کرمان آغاز شد.
عبدالله ناظری

به گزارش آسمان‌بردسیر، چندی پیش شایعاتی مبنی بر حضور سردار ناظری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی بردسیر و سیرجان به گوش می رسید که شب گذشته و با اعلام تائید و پذیرش استعفای وی از سمت فرماندهی انتظامی استان کرمان، این شایعه قوت گرفت.

 

سردار ناظری که از کارنامه ی کاری خوبی برخوردار است و اصالتا اهل سیرجان است، به نظر می رسد که خود را برای حضور در انتخابات پیش رو آماده کرده و به همین دلیل و همانگونه که در متن استعفای خود نوشته برای انجام برخی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی دیگر ناگزیر از سمت خویش کناره‌گیری نموده است.

 

مطابق قانون انتخابات جمهوری اسلامی ایران برخی مشاغل بایستی حداقل شش ماه قبل از ثبت نام برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استفعا نمایند که با توجه آغاز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ، 25 خرداد ماه آخرین زمان برای استعفای این مقامات دولتی است.

 

بیشتر بخوانید: چه کسانی نمی‌توانند در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند؟!

 

با حضور عبدالرضا ناظری در انتخابات مجلس در حوزه ی انتخابیه ی سیرجان و بردسیر به نظر میرسد انتخابات پرشوری در انتظار مردم این شهرستان ها باشد.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار