با ساماندهی و بهسازی پارک های سطح شهر،
پررنگتر‌شدن نگهداری و تعمیرات زیر ساخت‌های شهری، در این دوره‌ از شهرداری بردسیر

[h5ap_inline_player src="https://asemanbardsir.ir/wp-content/uploads/2023/06/پررنگتر-شدن-نت-در-زیرساخت_های-شهری-شهرداری-بردسیر-.wav"] با اجرایی پروژه های ساماندهی و بهسازی پارک‌های سطح شهر بردسیر، می‌توان گفت که حلقه‌ی گمشده‌ی نگهداری و تعمیرات زیرساخت‌های شهری خصوصا در حوزه ی زیباسازی در شهرداری بردسیر پیدا شده است.
شهرداری بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر،  تمام کسانی که در شهرها زندگی می‌کنند هر ثانیه و هر نفس از عمر خود را در محیطی سپری می‌کنند که مملو از امکانات و تجهیزات است؛ تاسیسات و زیرساخت‌هایی است که مردم روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنند که پارک ها و معابر عمومی یکی از اصلی ترین زیر ساخت ها هستند.

 

این تجهیزات و تاسیسات و زیرساخت‌ها همان‌طور که نیاز روزانه مردم را تامین می‌کنند، در صورت داشتن ایراد و مشکل خطرات بالقوه‌ای هم دارند که جان و سلامت مردم را تهدید می‌کنند.

 

بنابراین زیر ساخت های شهری در هر زمان و در هر حالی نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند، موردی که تاکنون در شهر بردسیر تا حدودی مغفول مانده بود اما با اجرای پروژه های مربوط به بهسازی و ساماندهی روشنایی پارک های سطح شهر بردسیر، خصوصا پارک شهر و اصلاح موارد مورد نیاز در این مکان عمومی و زیرساختی در این دوره از شهرداری بردسیر، در کنار سایر اقدامات ارزشمند انجام شده‌ی دیگر، بسیار خوب ارزیابی می شود.

 

نمونه‌های دیگر از این اقدامات را شهروندان بردسیری در طرح استقبال از بهار 1402 در سطح شهر مشاهده کردند.

 

نکته‌ی قابل توجه دیگر در این اقدامات خصوصا اصلاح سیستم‌های روشنایی پارک‌های شهر بردسیر، انجام تمامی مراحل شامل ساخت و نصب توسط واحد تاسیسات شهرداری است که این خود نیز قابل تحسین است.

 

اینکه رویکرد شهرداری بردسیر در کنار تمامی توسعه‌های شهری و احداث و تامین زیرساخت‌های جدید، نگهداری و تعمیرات و بهسازی زیرساخت‌های موجود نیز هست، نشان از ایجاد تحولات بنیادین در حوزه‌ی شهرسازی در بردسیر دارد که می‌توان این روزها این تحولات را به عینه در سطح شهر دید.

 

در ادامه ویدئویی زیبا از روشنایی پارک شهر که روابط عمومی شهرداری بردسیر با عنوان انقلابی بی سابقه در  روشنایی پارک ها و فضای سبز منتشر کرده است، مشاهده میکنید.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار