فرمانده انتظامی بردسیر خبر داد:
پلمپ چندین پاتوق مصرف مواد مخدر در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری تعدادی خرده فروش مواد مخدر و پلمپ ۲۵ پاتوق استعمال مواد در نقاط مختلف این شهرستان در طرح تشدید برخورد با مسائل آسیب را در ایام تابستان خبر داد.
پلمپ اماکن

به گزارش آسمان‌بردسیر، پایگاه خبری پلیس نوشت: سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده انتظامی بردسیر در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارشها و نارضایتیهای مردمی در مورد برپایی پاتوق استعمال مواد مخدر در چند ،محله مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی پاتوق استعمال مواد مخدر را شناسائی و با هماهنگی قضائی از این اماکن آسیب را بازرسی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر افزود: مأموران در بازرسی تکمیلی از این مکان،ها ۶نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضائی ۲۵ محل عرضه و مصرف مواد مخدر نیز پلمپ شد از تشدید طرح پاک سازی محله‌های شهری و روستایی از لوث افراد و اماکن آسیب را در ایام تابستان و تعطیلی مدارس خبر داد و از شهروندان خواست در راستای پیشگیری از گرایش فرزندان جوان و نوجوان خود به مواد مخدر و دیگر ،عضلات هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه توزیع انواع مواد مخدر را به پلیس اعلام و بیش از پیش بر فرزندان خود نظارت کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار