کرمانی امام جمعه بردسیر:
غدیر بزرگترین عید انسانیت و بشریت است/ عدالت اجتماعی در خدمت‌رسانی توسط دولت جاری شده است

امام جمعه بردسیر گفت: جای شکر آن باقی است که عدالت اجتماعی در خدمت رسانی به همه مردم ایران، توسط دولت محترم برقرار و جاری شده است و شهرستان بردسیر نیز از این عدالت بی بهره نبوده و در طرح برق رسانی به عشایر کوچ نشین، اقدامات خوب و گسترده ای انجام شده است.
کرمانی امام جمعه بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه این هفته ی شهر بردسیر ضمن سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، دعای عرفه را دعایی عارفانه خواند که اعتقادات اسلامی و کلام اسلامی در آن نهادینه شده است.

 

وی ادامه داد: در بخشی از این دعا، امام حسین(ع)، تقوا را عامل سعادت و خوشبختی و گناه و معصیت را عامل بدبختی و شقاوت بیان می کند.

 

 حجت الاسلا م کرمانی یکی از برکات تشکیل خانواده را جلوگیری از فساد اخلاقی و اجتماعی  دانست و خاطرنشان کرد: برکت و حکمت تشکیل خانواده، انسان را می سازد و کنترل می کند.

 

امام جمعه بردسیر با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی را زمینه ساز انعکاس نفاق، دورویی و دروغگویی جبهه غرب و کسانیکه مدعی حقوق بشر هستند عنوان کرد و گفت: هدف از نامگذاری این هفته این است که چهره واقعی آنها بر همگان روشن شود و بدانند که هدف استکبار و حقوق بشر آمریکایی، دفاع از حقوق ظالمان و ستمگران است.

 

خطیب جمعه بردسیر  در بخشی دیگر از سخنان خود سالروز ولادت حضرت امام هادی(ع) را به همه شیعیان و نمازگزاران تبریک گفت و افزود: دو یادگار بزرگ آن امام همام، زیارت جامعه کبیره که یک دوره کامل امام شناسی و زیارت غدیریه که به گفتار بزرگان دین، یک دوره امیرالمومنین شناسی است.

 

وی با قرار گرفتن در دهه امامت و ولایت و در راستای عظمت و بزرگی عید غدیر، از آن به عنوان بزرگترین عید انسانیت و بشریت نام بردو افزود: امام صادق(ع) می فرماید: خداوند روزی بزرگتر و ارزشمندتر از عید غدیر خلق نکرده است.

 

حجت الاسلام کرمانی اشاره ای هم به سفر رئیس جمهور محترم به کرمان داشت و گفت: جای شکر آن باقی است که عدالت اجتماعی در خدمت رسانی به همه مردم ایران، توسط دولت محترم برقرار و جاری شده است و شهرستان بردسیر نیز از این عدالت بی بهره نبوده و در طرح برق رسانی به عشایر کوچ نشین، اقدامات خوب و گسترده ای انجام شده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار