جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان:
برنامه‌های نظام برای بچه‌ها همان دلسوزی والدین است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای بچه‌ها همان آرزو و دلسوزی پدر و مادر و افرادی‌ست که آنها را دوست دارند که می‌خواهند حجاب داشته باشند و با هر فردی به خیابان نروند.
جوانان ایران
به گزارش آسمان‌بردسیر، فارس نوشت: سردار عبدالعلی روانبخش در همایش چادرهای آسمانی و تجلیل از جلوه‌های برتر حجاب و عفاف اظهار کرد: با برگزاری همایش چادرهای آسمانی در سراسر کشور، یاد و خاطره شهدا را گرامی می‌داریم.

 

وی بیان کرد: جنگ ترکیبی دشمن از سال گذشته در حوزه‌های مختلف آغاز شد و امیدوار بود ما را زمین‌گیر کند و آسیب برساند و یکی از حوزه‌ها هم حوزه عفاف و حجاب است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان ابراز داشت: دشمنان به علت کم‌کاری دستگاه‌های مسوول در حوزه عفاف و حجاب تا حدودی موفق هم شدند و همه دستگاه‌های مسوول باید پای کار باشند.

 

روانبخش اضافه کرد: دشمن در سطح شهر و پارک‌ها کار را شروع کرده و دختران عزیز ما را هدف قرار داده است و ۹۰ درصد دخترانی که کشف حجاب کرده‌اند زیر ۱۵ سال هستند.

 

وی بیان داشت: در زمان اغتشاشات با یک دخترخانم که لیدر بود، صحبت کردیم، می‌گفت ای کاش قانون حجاب را برمی‌داشتند. پرسیدیم، پدر و مادرت چی دوست دارند، گفت: آنها هم حجاب را دوست دارند، گفتیم: برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی برای شما همان آرزو و دلسوزی پدر و مادر و افرادی‌ست که شما را دوست دارند که می‌خواهند شما حجاب داشته باشید و با هر فردی به خیابان نروید.

 

روانبخش اظهار کرد: با هجمه‌ای که دشمن دارد، نشان می‌دهد ما کارمان را آن‌طور که شاید و باید انجام نمی‌دهیم و  اگر دقت و تلاش نکنیم و وظایف شرعی و قانونی و عرفی برنامه‌ریزی نکنیم، دشمن بیشتر پیش می‌رود.

 

وی افزود: گاهی افرادی را می‌بینیم، هیچ امیدی به آینده ندارند و اگر امید داشته باشند بسیاری از کارهای ناشایست را انجام نمی‌دهند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: بعضی از افرادی که حجاب را رعایت می‌کنند، گاهی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند و این در حالی‌ست که این افراد جهاد می‌کنند و باید مورد تشویق قرار گیرند و از آنها تجلیل شود.

 

روانبخش اظهار داشت: ما نیز در حوزه عفاف و حجاب آنچه برابر دستورالعمل به ما واگذار شده را انجام می‌دهیم.

 

در این همایش همچنین رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اظهار داست: حجاب همان پوشش ظاهری و عفاف نیز حالت درونی آدم‌هاست که انسان را از گناه حفظ می‌کند.

 

حجت‌الاسلام علی توکلی ادامه داد: عفاف، ریشه حجاب است و نمی‌توان گفت حجاب نباشد اما عفاف باشد و اینکه  بعضی‌ها می‌گویند دلت پاک باشد و هر کاری خواستی انجام بده، این حرف بسیار غلطی‌ست زیرا اگر دل پاک بود روی ظاهر و رفتار آدم هم اثر می‌گذاشت.

 

وی افزود: کسی که حجاب ندارد بدانید عفاف هم ندارد و اگر کسی، عفاف نداشنه باشد نمی‌تواند حجاب خوبی داشته باشد.

 

توکلی ابراز داشت: حجاب یک مسئله اجتماعی است و نوع پوشش زن روی افراد جامعه اثر می‌گذارد و مدارس دخترانه‌ای که دانش‌آموزان وضعیت مناسبی ندارند، موتورسواران بیشتر پرسه می‌زنند تا مدارسی که بچه‌هایش پوشش خوبی دارند.

 

وی عنوان کرد: قانون برای ایجاد امنیت روانی است و بدپوششی، امنیت روانی آدم‌ها و مردها را مخدوش می‌کند. حیا و غیرت ستون یک خانواده است و آزادی تا جایی به ضرر دیگران نباشد و امنیت روانی جامعه را به هم‌ نریزد، قابل قبول است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار