رئیس پلیس راهور استان کرمان اعلام کرد:
آغاز طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در استان کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان از آغاز طرح برخورد با خودروهای فاقدپلاک و پلاک مخدوش در استان خبر داد و گفت: از شش ماه تا یک سال حبس در انتظار این رانندگان است.

به گزارش آسمان‌بردسیر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، از آغاز طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در جهت ارتقای انظباط ترافیکی، اجرای قوانین و مقررات رانندگی و برخورد با رانندگان هنجارشکن و قانون‌گریز اجرای این طرح را از امروز در کرمان آغاز می‌کند.

 

وی با اشاره به وقوع تصادفات و جرایمی که در سطح معابر توسط خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش اتفاق می‌افتد، بیان کرد: عزم پلیس در برخورد با این خودروها کاملاً جدی است و در تلاش هستیم تا با همکاری سایر یگان‌های انتظامی از امروز طرح برخورد با این خودروها را در دستورکار قرار دهیم.

 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شاید خیلی از رانندگان ما اطلاعات کافی در این حوزه ندارند، پلاک خودروهای خود را دستکاری کرده و نمی‌دانند که دستکاری پلاک چه عواقبی دارد، گفت: دستکاری پلاک خودرو از تخلف خارج شده و جرم محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه برابر ماده 720 قانون مجازات، رانندگانی که اقدام به دستکاری پلاک خودروی خود کنند از شش ماه تا یک سال حبس در انتظار آنها است، افزود: این موضوع جرم انگاری شده و برخورد با این خودروها خیلی جدی است و از امروز این قانون عملیاتی می‌شود.
 
 

خوشوقت به اجرای سایر طرح‌های پلیس راهنمایی رانندگی به ویژه در آستانه تابستان و تعطیلی مدارس نیز اشاره کرد و گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و اجرای طرح‌هایی که در جهت ایمنی ترافیکی باشد و از سوانح رانندگی جلوگیری کند نیز در برنامه است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار