به مدت 8 روز و در دوسینمای کرمان؛
آغاز فروش بلیط‌های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان + جدول اکران

همزمان با آغاز اکران فیلم های چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان، فروش بلیط به صورت برخط از طریق سامانه‌های "آی تیکت" "ایرانتیک"، و "گیشه۷ "از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است.
بلیط فیلم فجر

به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اعلام این خبر افزود: نمایش ۲۰ فیلم از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ ،چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از دوشنبه ۱۷ بهمن ماه آغاز و به مدت ۸ روز تا دوشنبه ۲۴ بهمن ماه درسینماهای” آسیا” و”شهرتماشا” کرمان ادامه خواهد داشت.

 

محمدی گفت: سینما شهر تماشا کرمان از ساعت ۱۸:۳۰ با نمایش فیلم سینمایی “یادگار جنوب” ،دومین اثر سینمایی کارگردانان جوان، آقایان پدرام پور امیری و حسین دوماری، دانش آموختگان هنرستان هنرهای زیبای پسران کرمان، پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

وی افزود: سینما آسیا نیز در ساعت ۱۸:۳۰ فیلم” بعد از رفتن” به کارگردانی رضا نجاتی و تهیه کنندگی محمود بابایی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

محمدی ادامه داد: ۹ فیلم در سه نوبت پخش و ۷ فیلم در دو نوبت و ۴ فیلم تنها یک نوبت در جدول پخش قرار گرفتند که در ساعت های ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ در معرض تماشای علاقه مندان قرار خواهند گرفت.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: به منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران عزیز مرکز تماس سامانه‌های فروش بلیط مندرج در سامانه ها، روزانه از ساعت ۹ تا ۲۳ پاسخگوی تماس های تلفنی مخاطبان خواهد بود.

 

وی افزود: امکان خرید بلیط فیلم‌های جشنواره برای هر شماره تلفن همراه در هر سامانه فروش بلیط چهار قطعه بلیط از هر فیلم خواهد بود البته بلیط های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارد بنابراین تماشاگران با دقت نظر کافی در زمان خرید بلیط به انتخاب سینما سالن و سانس نمایش اقدام کنند.

 

 

جدول اکران فیلم فجر در کرمان

جدول اکران فیلم فجر در کرمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار