مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان خبر داد؛
آماده‌باش تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی در آستانه شب چهارشنبه‌سوری

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی این سازمان در شب چهارشنبه‌سوری خبر داد.
آنش نشانی کرمان
به گزارش آسمان بردسیر، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان، ابراهیم بابایی گفت: با تلاش‌های سازمان‌های امدادرسان به‌ویژه اقداماتی که سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان در زمینه آموزش دانش‌آموزان در مدارس انجام داده است، امیدواریم شهر کرمان در شب چهارشنبه آخر سال، شبی آرام و  بدون حادثه داشته باشد.
 

وی با تأکید بر لزوم نظارت والدین بر رفتار کودکان و نوجوانان در شب چهارشنبه‌سوری و روزهای قبل از آن، افزود: سازمان آتش‌نشانی، اقدامات پیش‌گیرانۀ خود را محدود به چهارشنبۀ پایان سال نکرده و از طریق رسانه‌های جمعی از جمله نشریات، فضای مجازی و صداوسیما، در زمینۀ مسایل شهروندی و ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه، نکات آموزشی را مطرح کرده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، خاطرنشان کرد: علاوه بر اقدامات پیش‌گیرانۀ این سازمان و آموزش به شهروندان، آتش‌نشانان در این ایام، در 10 ایستگاه آتش‌نشانی، در آماده‌باش کامل هستند.

 

بابایی از شهروندان تقاضا کرد در شب چهارشنبۀ آخر سال، در خانه‌های خود بمانند و مراسم چهارشنبه‌سوری را به‌صورت خانوادگی برگزار کنند تا از بروز حوادث به شکل معناداری، جلوگیری شود.

 

وی، با اشاره به اینکه با کسانی که در چهارشنبۀ آخر سال به رفتارهای خطرساز اقدام کنند، توسط دستگاه‌های ذیربط، برخورد جدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی شهروندان با شماره ١٢۵ تماس گرفته و ضمن اعلام آدرس دقیق، تا رسیدن آتش نشان خونسردی خود را حفظ نمایند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار