مدیرعامل هلال احمر استان کرمان خبر داد:
اجرای طرح‌های ملی دادرس و همتا در بردسیر/ فعالیت 9 خانه هلال در این شهرستان حادثه خیز

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح دادرس و همتا در بردسیر خبر داد و گفت: تمامی دانش‌آموزان این شهرستان با آموزه‌های امدادی هلال احمر آشنا می‌شوند.
مدیرعامل هلال احمر کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، تسنیم نوشت: رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار جمعی از مسئولین شهرستان بردسیر با اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حادثه خیزی شهرستان بردسیر، اظهار داشت: در شهرستان بردسیر 9 خانه هلال فعالیت می‌کند که با آموزش اهالی روستاها تاکنون در پوشش امدادی حوادث خوش درخشیدند.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش آحاد جامعه، بیان کرد: با اجرای طرح‌های ملی دادرس و همتا تمامی دانش آموزان شهرستان بردسیر با آموزه‌های امدادی هلال احمر آشنا می‌شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: این شهرستان در حوزه حوادث جاده‌ای، کوهستان و وقوع سیل، حادثه‌خیز است که اولویت جمعیت هلال احمر امدادرسانی در این منطقه است.

 

وی با اشاره به موفقیت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر در حوزه کسب و کارهای خرد، گفت: این جوانان در ایام نوروز با راه‌اندازی پست‌های ایمنی و سلامت در پیشگیری و کاهش تصادفات نقش بسزایی داشتند.

 

فلاح با اشاره به راه‌اندازی مرکز توانبخشی در شهرستان بردسیر بیان کرد: راه‌اندازی ارتباطات بی‌سیمی هلال احمر در دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان در پوشش امدادرسانی سریع و به موقع نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار