توسط پلیس راه استان کرمان اعلام شد؛
اجرای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کرمان در روزهای پایانی تعطیلات

پلیس راه استان کرمان، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های استان کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
پلیس راه

 

به گزارش آسمان بردسیر، بر اساس اعلام پلیس راه استان کرمان، همزمان با تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۲ با توجه به افزایش تردد‌ها در محور‌های استان، حمل و نقل محمولات ترافیکی و همچنین تردد کلیه خودرو‌های ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۰۷۰۰ روز جمعه یازدهم فروردین تا ساعت ۰۷۰۰ روز دوشنبه چهاردهم فروردین ممنوع است.

 

در محور کرمان-شهداد (سیرچ) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲۰۰ از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و متقابلاً از سمت سیرچ به سمت کرمان از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ به صورت یک طرفه صورت می‌پذیرد.

 

در محور کرمان-کوهپایه نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲۰۰ از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ نیز از سمت کوهپایه به سمت کرمان به صورت یک طرفه اعمال خواهد شد.

 

در محور”دارزین-دهبکری”نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲۰۰ از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت “دهبکری” یک طرفه و از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ از سمت دهبکری به سمت محور بم (دو راهی دارزین) به صورت یک طرفه صورت خواهد گرفت و در محور سیرجان–بافت هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲۰۰ از سمت سیرجان به سمت بافت یک طرفه و همچنین از ساعت ۱۶۰۰ الی ۲۱۰۰ نیز به صورت بالعکس یک طرفه خواهد بود.

 

تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت حامل مواد سوختی، بهداشتی، کالا‌های اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ سیزدهم فروردین از این محدودیت‌ها مستثنی ذکر شده با این وجود ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه‌هایی که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا شده نیز اعمال می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار