مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان:
اختصاص ۳۰۰میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به طرح توسعه صنایع‌دستی این استان گفت: در راستای این طرح ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی اختصاص یافت.
فرش کرمان
به گزارش سپهر بردسیر، فریدون فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه طرح مذکور جزو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان بوده است اظهار کرد: این بازارچه‌ها در شهرهای کرمان، راور، راین، شهربابک و قلعه‌گنج ساخته می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در ادامه از مرمت، بازسازی، تکمیل و تجهیز خانه تاریخی اوشیدری کرمان به عنوان بازارچه دایمی صنایع‌دستی که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود خبر داد و افزود: برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

 

او گفت: از محل همین اعتبارات ۱۰۰میلیارد ریال برای ایجاد و تکمیل خانه‌های خلاق صنایع‌دستی این استان اختصاص یافت که شهرستان‌های کرمان، بم، بردسیر، سیرجان و کهنوج مشمول این طرح می‌شود.

 

فعالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به کرمان ۳۵۰۰میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت‌های سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص یافت و این در حالیست که در سفر دوره‌های قبلی ریاست جهموری به کرمان هیچ مصوبه‌ای پیشنهاد نشده بود.

 

 

 

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار