مسئول تبلیغات حشدالشعبی:
استکبار جهانی مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی است

مسئول تبلیغات حشدالشعبی گفت: کشورهای اروپایی، آمریکا و صهیونسیت‌ها مخالف تبلیغ آرمان شهید سلیمانی هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این تبلیغات گرفته شود.
شهید سلیمانی

جابر جیاشی مسئول تبلیغات حشدالشعبی  پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهرای آرمیده در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از کربلا، نجف، کوفه و سامرا به ایران آمدیم تا حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس و مرقد شهید سلیمانی در کرمان را زیارت کنیم.

وی با اشاره به اینکه به نیابت و نمایندگی دوستان، برادران و فرماندهان حشدالشعبی و عراق برای زیارت قبر شهید سلیمانی به کرمان آمدیم گفت: ما شهادت و از خودگذشتگی را سردار سلیمانی یاد گرفتیم و حاج قاسم الگویی برای ما است.

مسئول تبلیغات حشدالشعبی بیان کرد: این روزها تمام مردم عراق حتی در کوچه و پس کوچه‌ها برای ادای احترام و به نشانه ابراز ارادت به این شهید بزرگوار و یاران و همرزمان ایشان موکب زدند.

وی با بیان اینکه من سرباز شهید سلیمانی بودم و بارها در عملیات‌های مختلف با هم و در کنار هم بودیم تصریح کرد: شهید سلیمانی به گردن ما و به گردن کشور عراق حق دارد.

جیاشی با اشاره به حضور در کرمان، بیان کرد: من به نیابت از دوستان و فرماندهان جبهه مقاومت امروز به کرمان آمدم.

وی افزود : امروز من نماینده آنها بوده و حامل سلام آنها هستم تا به روح شهید بزرگوار احترام کنم.

جیاشی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مبلغ راه، هدف و آرمان سید الشهدای مقاومت و دیگر شهدای جبهه مقاومت به دیگر کشورها باشیم.

وی گفت: کشورهای اروپایی، آمریکا و صهیونسیت‌ها مخالف این مسئله هستند و تلاش می‌کنند تا جلوی این تبلیغات گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار