مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد؛
اسکان ۸۵ هزار و ۷۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از پذیرش ۸۵ هزار و ۷۳۸ نفر مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
ستاد اسکان کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان نوشت: رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن عرض خداقوت به همه عوامل خدمت رسان در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان گفت: در روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ و در واقع در آخرین روز اسکان، تعداد ۲۷۸ خانوار فرهنگی شامل یک هزار  و ۱۹۰ نفر، تعداد ۱۶۱ خانوار غیرفرهنگی شامل ۸۴۶ نفر و در مجموع ۴۳۹ خانوار، شامل ۲ هزار و ۵۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده اند.

 

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۲، ۲۰ هزار و ۱۶۶ خانوار شامل ۸۵ هزار و ۷۳۸ نفر و معادل ۱۹۹ هزار و ۷۷۶ نفرروز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته اند و از خدمات ارائه شده بهره مند شده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران در ماه رحمت و مغفرت رمضان گفت: همه تلاش های صورت گرفته در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان با این رویکرد بود که مسافران نوروزی از شرایط میزبانی رضایت کامل داشته باشند و با خاطره ای خوش استان ما را ترک کنند که امیدوارم با همت همه همکاران این مهم محقق شده باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار