پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر:
اقدامات صنایع در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در مقابل مشکلات دانش آموزان بردسیری بسیار ناچیز است

رضا پرتونیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر گفت: قدم های برداشته شده در راستای مسئولیت های اجتماعی صنایع در مقابل مشکلات عدیده ی دانش آموزان این شهرستان بسیار ناچیز است.
پرتونیا آموزش وپرورش بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بردسیر نوشت: رضا پرتونیا در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در رابطه با نقش صنایع تولیدی در حوزه ی آموزش و پرورش گفت: در هر نقطه ای که صنایع وارد می‌شوند انتظار این است که آن منطقه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع از نظر زیرساختی آموزش دچار تحول شود و رنگ و شکل تازه ای به خود بگیرد.

 

وی افزود: اما شهرستان‌ بردسیر به استناد اظهار بومیان این شهرستان هیچ تغییری در این حوزه با کمک صنایع به خود ندیده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسیر ادامه داد: حال آنکه اثرگذاری صنایع در شهرستان بردسیر به این شکل پیش رفته است و واقعیت تلخ اینکه صنایع میهمان شهرستان بردسیر به تعبیری شیره جان این منطقه را می‌کشند و نصیب فراوانی می‌برند اما در عملی کردن تعهدات خود به میزبان محلی به خصوص آموزش و پرورش این شهرستان کوتاهی کرده و از این وظیفه بدیهی شانه خالی کرده اند.

 

پرتونیا اقدامات صنایع مستقر در این شهرستان در زمینه ادای مسئولیت‌های اجتماعی‌شان را “بسیار ناچیز” خواند و خاطر نشان کرد: عملکرد صنایع شهرستان بردسیر در این حوزه در مقایسه با سایر صنایع در دیگر شهرستان ها بسیار ضعیف است.

 

وی افزود : قدم‌های برداشته شده در راستای مسئولیت های اجتماعی از سوی شرکت‌های صنعتی مستقر در شهرستان بردسیر نسبت به ظرفیت‌ها و توانمندی بزرگ صنایع و در مقابل مشکلات عدیده ای که برای دانش آموزان این شهرستان ایجاد شده بسیار ناچیز است و باید گام‌های بزرگتری برای رفاه دانش آموزان شهرستان بردسیر برداشته شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار