حسن پور در آیین تکریم و معارفه دادستان‌ شهرستان بردسیر:
امروز دستگاه قضایی ملجا و پناه همه مردم است

حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه دادستان‌ شهرستان بردسیر گفت: امروز دستگاه قضایی ملجا و پناه همه مردم است.
حسن پور نماینده بردسیر

به گزارش آسمان بردسیر، شهباز حسن پور نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در آیین تکریم و معارفه دادستان‌های سابق و جدید شهرستان بردسیر گفت: در بردسیر یک مجموعه هماهنگ در حوزه قضایی مشغول به فعالیت هستند و به دور از حاشیه در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

حسن پور از دادستان سابق بردسیر تقدیر کرد و گفت: امروز دستگاه قضایی ملجا و پناه همه مردم است.

وی افزود: ما مسئولان باید فرهنگ مردم داری را از دادستان پیشین بردسیر بیاموزیم زیرا وی در روستاها و مناطق محرومی که ما نرفته بودیم، در کنار مردم و روستاییان و عشایر می نشست و به مشکلات آنان رسیدگی می کرد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: روزگاری کوه های گلزار بردسیر، ناامن ترین بخش استان و مقر اشرار و قاچاقچیان بود اما خوشبختانه امروز امن ترین و باثبات ترین شهرستان استان است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرستان بردسیر به بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران تبدیل شده اما سیستم اداری استان کرمان برای این کارآفرینان مطلوب و مساعد نیست.

حسن پور از سیستم بانکی استان کرمان نیز گلایه کرد و درباره مشکلات یک کارخانه فولاد در شهرستان بردسیر گفت: به دلیل همکاری نکردن بانک‌ها در پرداخت معوقات کارگران و حمایت از این کارخانه، مشکلات عدیده ای به وجود آمده و این واحد تولیدی را دچار مشکل کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار