فداکار استاندار کرمان:
اولویت اجرای طرح ملی جهاد تبیین با آموزش و پرورش است

استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در اجرای طرح ملی جهاد تبیین در اولویت قرار دارند.
استاندار کرمان

به گزارش آسمان بردسیر، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در نشست طرح ملی جهاد تبیین که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر امام جمعه کرمان برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش و دانشگاه در اجرای این طرح در اولویت هستند، بیش از نیمی از کارمندان کشور در آموزش و پرورش هستند و از سویی اثرگذاری که معلم می‌تواند داشته باشد از همه دستگاه‌های دیگر بیشتر است.

 

استاندار کرمان، اولویت‌بندی آموزش و اجرای این طرح در مناطق را مهم دانست و گفت: ابتدا باید گروه‌های هدف را بشناسیم و براساس آن پیش رویم تا موازی کاری نشود، از این رو آموزش و پرورش در اولویت بوده و در مرحله بعد دانشگاه‌ها هستند.

 

فداکار در ادامه با تاکید بر اینکه راه‌اندازی و ادامه کار در دبیرخانه باید پیگیری شود، گفت: دبیرخانه قرارگاه عملیاتی و اجرایی جهاد تبیین و کارگروه‌های آن در قالب شبکه‌ای بتواند تولید محتوا و گزارش‌گیری را انجام داده و با رصد دائم ضعف‌ها را در این طرح کاهش دهد.

 

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در بحث جهاد تبیین و با توجه به هجمه دشمن و جنگ ترکیبی و شناحتی که در فضای حقیقی و مجازی در حال انجام است، گفت: با همکاری نهاد ریاست جمهوری، سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران، دستور العمل جدی طرح ملی تبیین و اهداف آن که در سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی ابلاغ شد.

 

وی در راستای دستور العمل طرح ملی تبیین و اهداف آن گفت: یکی از کارهای دشمن در بحث جنگ ترکیبی و شناختی، القای ناامیدی و ناکارامدی است که نقاط قوت را به نقطه ضعف تبدیل می‌کند و دستاوردها را عنوان نمی‌کند، لذا هدف اصلی این قرارگاه عملیاتی، امید‌آفرینی و نشاط مردم است.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

بخش خبری آسمان بردسیر
بخش خبری دوشنبه 26 تیر ماه

آخرین اخبار