وفایی فرماندار بردسیر خبر داد:
بردسیر، رتبه اول اشتغال استان در سال 1402 / حرکت شهرستان در راستای تحقق شعار سال

حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر گفت: با تلاش شبانه روزی تمامی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و حمایت مردم در بین 25 شهرستان استان شهرستان بردسیر رتبه اول اشتغال استان را در پایان سال 1402با استناد به خروجی آمار سامانه رصد اشتغال کشور از آنِ خود کرده است.
اشتغال در بردسیر

به گزارش آسمان‌بردسیر، روابط عمومی فرمانداری شهرستان بردسیر نوشت: حمزه وفایی فرماندار شهرستان بردسیر با اشاره به اینکه این شهرستان در راستای تحقق شعار سال به سمت توسعه، تعالی و بالندگی شهرستان بردسیر حرکت می کند، گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری، به دنبال حمایت از کارآفرینان، تغییر نگاه و رویکرد نسبت به سرمایه گذاران بخش خصوصی و توجه بیشتر به تعاونی ها به ویژه فعال شدن تعاونی دهیاری ها هستیم.

 

وی ادامه داد: با تکیه بر برنامه ریزی دقیق و مدون، استفاده درست از ظرفیت ها و مردمی سازی امور در جهت ایجاد گفتمان امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه گام برخواهیم برداشت.

 

وفایی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات منظم کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، توانمندسازی روستاها و … در جهت تحقق هرچه بهتر شعار سال حرکت خواهیم کرد.

 

فرماندار بردسیر افزود: با تلاش شبانه روزی تمامی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و حمایت مردم در بین 25 شهرستان استان شهرستان بردسیر رتبه اول اشتغال استان را در پایان سال 1402با استناد به خروجی آمار سامانه رصد اشتغال کشور از آنِ خود کرده است.

 

وی ادامه داد: در سال جدید نیز با برنامه ریزی مدون و مبتنی بر شعار سال به سمت تغییر، تحول و آبادانی به نفع مردم حرکت خواهیم کرد.

 

وفایی بیان داشت: بنا داریم در سال جدید در راستای تحقق برنامه های دولت خدمتگزار و شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم به سمت توسعه، تعالی و بالندگی شهرستان بردسیر در ابعاد مختلف با حمایت و مشارکت مردم و مسئولین حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبرگرافــــ...

آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر
آسمان بردسیر

تماشا کنید...

آخرین اخبار